[track] Symphony of friendship and love :)

Unic

El Musica
welja, een lekkere zoete titel voor deze "Feel good" muziekale spam. :D

Beetje mix tussen van alles. Dance synthesizer Vangelis. Maak er maar wat van.8)

Ben met veel andere tracks bezig, en dan floept er toch ineens wat anderes tussendoor uit.

Zo, en hop naar de volgende maar weer. :doei: :doei:

gr Arnaud

Dat is zeker wel feel good.

Persoonlijk vind ik de synths (pad en lead) wat te hard staan ten opzichte van de kick. Deze mist mijns inziens de power en hij zou (dat is smaak) ook iets veller mogen zijn (de kick dan).

Je mix klinkt overigens wel erg breed!

Dat is zeker wel feel good.

Persoonlijk vind ik de synths (pad en lead) wat te hard staan ten opzichte van de kick. Deze mist mijns inziens de power en hij zou (dat is smaak) ook iets veller mogen zijn (de kick dan).

Je mix klinkt overigens wel erg breed!

Interessant dat je dat zegt. Exact hetgeen waar ik er over heb getwijfeld.
Kick en lead volume:okdan:

Ik vond hem anders te trance worden. En dat heb ik met deze muziek niet voor ogen.
Dat ie breed in de mix zit dan weer wel ;)

He dat is dan een mooie check zo!

Heb je de Pad/Synths L+R gedubbeld om hem zo breed te krijgen, of ik het vooral de Reverb?

He dat is dan een mooie check zo!

Heb je de Pad/Synths L+R gedubbeld om hem zo breed te krijgen, of ik het vooral de Reverb?

Ja idd!:)

oeh.. de geheimen van de muziek...}:| 8)

Ik heb in deze niks echt gedubbeld. Het ligt hem in combinatie delay (stereo soms dus) de juiste reverb en settings, + andere "stereo" trucjes zoals chorus flangus. Compressors om aan te dikken. etc.
En dan goed opletten waar je alles "plaatst" ten opzichte van elkaar in het beeld.

Zoiets:D

Zo, die titel... :-)

Vooral de lead is idd nogal hard t.o.v. de rest. Sfeertje met pads enzo is lekker, mooie akkoordprogressie. Op 2:00 gaat 'ie lekker verder. De opbouw kan misschien ook nog een beetje worden gefinetuned (?), nu komen er af en toe nogal onverwachte breaks om de hoek kijken.

Breakje met vocoder is vet. De wending op 4:23 is ook leuk. In ieder geval een tof trackje, en naar het einde toe heeft het wat megalomane Vangelis/JMJ-trekjes. Maar dat snaai ik wel. Met plezier geluisterd!

Edit: jouw New Age-muziek op YT klinkt ook bijzonder relaxed!

Zo, die titel... :-)

Vooral de lead is idd nogal hard t.o.v. de rest. Sfeertje met pads enzo is lekker, mooie akkoordprogressie. Op 2:00 gaat 'ie lekker verder. De opbouw kan misschien ook nog een beetje worden gefinetuned (?), nu komen er af en toe nogal onverwachte breaks om de hoek kijken.

Breakje met vocoder is vet. De wending op 4:23 is ook leuk. In ieder geval een tof trackje, en naar het einde toe heeft het wat megalomane Vangelis/JMJ-trekjes. Maar dat snaai ik wel. Met plezier geluisterd!

Edit: jouw New Age-muziek op YT klinkt ook bijzonder relaxed!

haha tnx!

Tja die titel... in dit genre en onder die naam mag het zoet en sappig zijn. hehe :D:D

Die Lead moest knallen. Voor de neutrale maar ontwikkelde luisteraar zal die idd te hard zijn. 8D

Vrolijke, opzwepende en melodieuze muziek. Da's weer helemaal 'my cup of tea' :okdan:
(en ik lust niet eens thee :D)

Ook een bonte verzameling van geluiden die toch weer netjes bij elkaar passen zoals een Autobahn-achtige intro en een Moroderiaanse bas die vrolijk doorheen het nummer 'blaft'. Verder ook mooie leads en mooie effecten waaronder reverbs en een flanger (denk ik toch)

De beelden zijn overigens ook mooi. Zie ik daar trouwens niet [ame="http://en.wikipedia.org/wiki/El_Capitan"]El Capitan op 1:32?
Mooi

Ik vind 'm weer super. :okdan:

oeh.. de geheimen van de muziek...}:| 8)

Ik heb in deze niks echt gedubbeld. Het ligt hem in combinatie delay (stereo soms dus) de juiste reverb en settings, + andere "stereo" trucjes zoals chorus flangus. Compressors om aan te dikken. etc.
En dan goed opletten waar je alles "plaatst" ten opzichte van elkaar in het beeld.

Zoiets:D

Bedankt voor het delen van de 'geheimen'. Ik ben er zelf ook veel mee aan het experimenteren en er valt ook nog veel te leren. Dus altijd leerzaam om het te delen :mega:

Van mijn kant een kritische noot: Zelf houd ik van wat meer definitie in een track, ik mis een beetje een centraal thema. Ik heb nu af en toe het gevoel dat ik naar een medley zit te luisteren... Smaakdingetje?

Van mijn kant een kritische noot: Zelf houd ik van wat meer definitie in een track, ik mis een beetje een centraal thema. Ik heb nu af en toe het gevoel dat ik naar een medley zit te luisteren... Smaakdingetje?

"Medleyachtig" komt bij meerdere nummers van me voor. En ook bij deze, in wat mindere mate dan wel, is het aanwezig. Het blijft gewoon vaak evalueren. Dat is meer een feit dan smaak denk ik. haha :D

Of je er van houdt, tja dat is natuurlijk wel smaak. :kroon: Mijn muziek vind ik vaak ook lastig te plaatsen hoor. Het zit vaak overal tussen. :?

tnxx voor je kritische noot! :okdan:

Back