• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koopjes! Van alles en nogwat!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Midimartin

Gearjunkie
Alle voorgaande verkoopdraadjes van mij mogen allemaal gesloten worden! Ik maak ff weer een frisse aan omdat er best wel veel spul vertrokken is!

Te koop:

Synth's/Midi:
-Yamaha DX7 MK1 in perfecte staat voor 250 euro
-Wersi EX20 module (12 stemmig)...zeldzame en eigenlijk erg goeie bak (ik heb 'm dubbel) gaat voor 250 euro
-Alesis Quadrasynth met stevige draagtas voor 175 euro
-Roland R8M Drummodule (nette staat) voor 75 euro
-Roland S550 Sampler met SCSI voor 100 euro
-Yamaha D65 orgel/synth met fantastische analoge sounds!!! ...alleen een beetje groot ;-) voor 300 euro (hij is in hele mooie staat...ook technisch gewoon goed)
-Elka X902 MK2....1 manual orgel/synth met de bekende strings en de solosynth...vette bak voor 150 euro. (inclusief deksel en standaard!)

Outboard:
-Aphey Aural Exciter Type C voor 75 euro (Ex NOB stock)
-Aphex Aural Exciter Type III voor 100 euro(Ex NOB stock)
-Dynacord DRP20X Reverb (tegenhanger van PCM70) voor 450 euro
-Korg DVP1 Vocoder...in nette staat voor 200 euro
-Korg A3 Multieffekt met Romkaart voor 75 euro
-Zoom 9120 Multieffekt (mooie machine trouwens!) voor 75 euro
-SPL Vitalizer Jack voor 75 euro

More to come!

Ruilen mag ook wel hoor...maar ruim liever de studio's hier wat op ;-)

KOG DSM1 HD met SCSI

KOG DSM1 HD met SCSI

Te koop:

Na afhaken van koper (zonder enig geduld of iets wat daar op lijkt).

Korg DSM1 HD met SCSI.

Poor man's SP1200 met een onmiskenbare sound. Voor de -echte- liefhebbers van samplers.

Prijs: 250 euro

Hoppa!...de DSM1hd weer terug in de verkoop....koper heeft zich bedacht binnen zijn principiƫle termijn.... ;-)

GRIJP JE KANS...ik denk dat er niet eens 10 van in Nederland zijn...ik ben ze althans nooit tegengekomen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back