Secret Cinema @ Impulz

Gisteren naar Impulz outdoor geweest, en ik moest dit even kwijt over het oprtreden van Secret Cinema:

welke dove aap zat in godsnaam de installatie af te mixen daar? Het geluid stond echt zeker twee keer te hard, door de volledig vervormde en veeeeel te harde bassen hoorde je gewoon vrijwel niets meer van de rest van Jeroen's toch vrij lekker techno. Want een zinloos gedoe is dat toch - harder harder hardst en dan nog een beetje harder. :stupid
Hetk klonk echt voor geen meter.

Gelukkig had het geluid van Underworld wél een normaal volume en dat optreden was dan ook weer super (hoewel niet helemaal zo leuk als op Werchter afgelopen donderdag).
Verder eigenlijk niet zo veel gezien, alleen even beetje staan techno-en op Billy Nasty wat wel cool was.

Heb dat optreden gemist. Vondt trouwens de geluidskwaliteit, en het niveau er van bovengemiddelt. Underworld vondt ik trouwens steengoed.

Was gisteren ook op Impulz. Set van Secret Cinema gemist, maar Underworld was tof. Umek en Kevin Saunderson vond ik zelf de koningen van de avond, vooral laatste twee platen van Umek. Volgens mij had ie een Kaoss FX-pad waarmee hij flink in de weer was; op het einde happerde dat ding ff en klonk er opeens een galm van 20 seconden lang. Mooi, ruig effect, maar ik weet niet of het de bedoeling was, hoewel het publiek wel stond te juichen.

Wat betreft het geluid: was vaak wel strak, vooral qua bass. Trance en progressive tent waren zeer slecht afgesteld, in het bvijzonder de Trance. Alex Gold leek me wel tof als Trance-DJ, maar mixtechnisch gezien was het allerbelabberdst. Tenslotte viel het geluid uit bij de laatste 10 minuten van de set - als ik een speaker was geweest had ik er ook zeker mee genokt als ik door zulke wanmuziek werd aangetast... 8o)

Latorz

KAOS pad rulez! Radiohead hadden er ook eentje op Werchter waarmee ze Thom's stem af en toe lekker aan het moduleren waren. I vind dat Underworld er eigenlijk ook eentje zouden moeten hebben :)

Als iemand trouwens toevallig het Underworld concert gisteren heeft opgenomen van de radio (Yorin volgens mij), please let me know. Een vriend van me zou het opnemen maar dat is helaas mislukt.

Origineel geplaatst door King of Snake
Als iemand trouwens toevallig het Underworld concert gisteren heeft opgenomen van de radio (Yorin volgens mij), please let me know. Een vriend van me zou het opnemen maar dat is helaas mislukt. [/QUOT

Ik heb deze voor je :) Underworld-Live_at_Impulz_Outdoor_Bussloo_(Holland)-SAT-06-29-2003-TWCLIVE

Was zaterdag ook bij impulz... Underworld vond ik toch echt het best van de hele avond! Had me een beetje verheugd op de set van Alex Gold maar wat een kut geluid in die tent zeg echt niet normaal hoorde alleen maar een vage bas en wat bij geluidsjes ben ook maar snel weggeaan toen.. Dacht trouwens ook dat Chicane zou komen maar daar heb ik niks meer van vernomen stond ook niet op de timetable maar wel op de website en flyer!? Billy Nasty was ook goed die kerel kan ook echt goed mixen en kutten met z'n platen! voor de rest was mich. de heij wel oke.. Waar kan ik die set van Underworld downloaden???

Vergelijkbare discussies

Back