Gezocht: software oude cakewalk pro

Atlantis

Stalins' handlanger
Op mijn oude PC (1997) maak ik gebruik van een oudere versie van cakewalk professional als sequencer. Hij staat in de programmalijst als 'CPW30' dus ik ga er van uit dat het 3.0 ofzo is.
Nu wordt binnenkort deze PC flink 'ge-facelift', waarvoor onder andere eerst alles wat op de huidige schijf staat wordt gewist.

Nu is het probleem dat ik de softwarediscs van de toenmalige installatie van cakewalk niet meer heb of kan vinden, en dus het programma niet op mijn opgefriste PC kan installeren.
Ik heb dit echter absoluut nodig, aangezien ik nog veel opgeslagen drumtracks en bandarrangementen in deze oude sequencer heb staan die nog niet in een studio of anderwijs op audio zijn vastgelegd.

Kan iemand mij aan deze software helpen of aanwijzingen geven waar ze te vinden is?

Groetjezzz Martin

zelfde probleem heb ik met mijn minimoog...na een verhuizing kan ik em niet meer vinden....... dus als iemand nog een minimoog voor me kan regelen...thanx! :duivels:

jaja verhuizen!

jaja verhuizen!

Tell me.....ik ben 8 keer verhuisd sinds de aanschaf destijds....... Maar oude cakewalk software moet vast ergens te krijgen zijn.

Waarom stap je niet over op een nieuwere versie van Cakewalk. Ik heb versie 5, 7, 8 en 9. Ik ben overgestapt van 7 naar 9. Cakewalk blijft Cakewalk. Oude versies zal hij herkennen lijkt me.
9 werkt super.

groet Erik

Origineel geplaatst door Arv
Of anders de trax omzetten naar midi formaat en inlezen in een ander pakket..

Inderdaad. Dit is een ideale oplossing.

Toen ik van 7 naar 9 overstapte, ging het nieuwere programma tijdens de installatie kijken op mijn harde schijf of er oudere cakewalk sequences op stonden. Als ik jou was, zou ik zoals ARV al voorstelt: in ieder geval alles back-uppen in MIDI Format 1. Stel je voor dat je wat kwijt raakt. Heb dit een keer meegemaakt. erg frustrerend. Je hebt nooit teveel back-ups.

Groet Erik

Back