• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai MPC1000 (black) met betere pads, 128mb int. en cf card 2GB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Michaels Keys

Ouwe rot
Te koop aangeboden: in nette staat verkerende MPC1000 van Akai. Het is de zwarte uitvoering. Ik heb een aantal dingen laten verbeteren: heb er betere pads in laten zetten. Daarnaast heb ik de knopjes/ contacten bijna allemaal laten vervangen. De originele drukknopjes gaan vrij snel stuk, vandaar meteen maar laten doen ... Intern geheugen is maximaal (128 MB) en ik heb er ook nog een 2 GB compact flashcard bij. Uiteraard ook de (geprinte) handleiding, de netkabel en de originele verpakking. Vraagprijs 500 euro.

Beste forumleden, om meteen maar duidelijk te zijn over de prijs, 500 euro is dus de vraagprijs. Gelet op de (preventieve) verbeteringen die zijn doorgevoerd, nog een reele prijs (de nieuwe schakelaars en pads hebben ca. 150 euro gekost). Kijk maar eens op internet naar problemen die bekend zijn met de schakelaartjes (onder de drukknopjes) van de MPC. Gelet op zijn populariteit en kwaliteiten onbegrijpelijk dat Akai zo'n matige kwaliteit schakelaartjes heeft gebruikt (die gaan gewoon snel stuk). Niet bij deze MPC dus! : - )

Als gezegd, 500 euro is de vraagprijs, voor de snelle beslisser: 400 euro is de bodemprijs.
Ruil tegen Roland XP30 of XP60 ook bespreekbaar (andre ruilvoorstellen niet).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back