[Chillout] Gloomer - Es ist Da

Voor de continuïteit in de track lijkt het mij mooier om die piano een hele noot hoger te spelen. Drums vanaf 1:58 en 3:56 lijken wat ver in de achtergrond te zitten. Die mogen er van mij wel lekker inknallen. Dat kan de track prima hebben. Die Duitse gast vind ik wel geil :luv:.

Die gegate pads halen het ritme uit de track, zou ik iets anders timen. Op 4:35 komt er een noot in die, als je hem een octaaf hoger speelt, niet dwars zit met de pads. Dat doet ie nu dus wel :), zit in hetzelfde frequentiegebied.

Verder, weer een heerlijke track. Als je hem op SoundCloud zet, komt ie bij m'n favorieten :okdan:.

Yo dokter, thanks voor de heerlijke feedback.. Ben zo blij dat je'm goed vind.. Maar helaas kan ik hem niet meer veranderen.. Ik zal in't vervolg hier de pre-track posten, want blijkbaar zijn er toch puntjes die ik kan veranderen.

Hier een linkje naar soundcloud : http://soundcloud.com/gloomer3/gloomer-es-ist-da-new

Toppie van je !! :okdan:

de ene zegt in een trance track, de andere zegt in een hardstyle track, maar het is zo dat ik het heel goed vind klinken.. een trance/hardstyle vocal op een chillout plaat is weer iets typisch Gloomer... en de woorden die hij uitspreekt passen wel in een chillout track ;-)

Huge thanks voor je feedback, Skelet ;-)

Back