Prophet 2000/2012 Editor en Librarian Pre-Release

Burt

Nieuwkomer
Hi,
voor mensen met een slechte floppy drives, verloren in mappings of de handleiding:
uitchecken
http://synth.curlsystems.de/
en probeer de Pre-Release van Prophet2012, een gratis librarian, editor en nog veel meer.

Uw opmerkingen, suggesties en geluiden zijn van harte welkom

genieten
Burt

Hey dat is te gek!
Mooi werk hoor!

Ik heb net gedownload en zal tzt uitproberen.
Dit kan even duren omdat mijn sampler (nog) niet in regelmatig gebruikte setup is geïntegreerd.

[Edit]
Op jouw site vraag je naar aanvullende informatie over de setup van de gebruiker.
Bij deze:
Ik gebruik een windows7 PC met Cubase erop.
Een SCI prophet 2002 en een Motu 128 midi interface.

U kunt gebruik maken van de software zonder dat het instrument / profeet is aangesloten. Het is leuker met de Profeet, natuurlijk - maar ik heb complete sets gebouwd, zelfs in stereo, op mijn laptop.

genieten
Burt

Wow, ziet er veelbelovend uit, hats off! :okdan:

Ik zal het binnenkort eens testen met mijn Prophet 2000 in combinatie met XP en W7.

Ik ben een tijdje met het programma aan de slag gegaan en ik kan niet anders zeggen dan: GEWELDIG!:halleluja
Dit heeft echt nieuw leven geblazen in een apparaat wat, heel eerlijk gezegd, eigenlijk alleen stof stond te happen en als bijzettafel diende. Super dat je nu wav's gewoon over kunt blazen via midi en alles overzichtelijk in een interface ziet.

Enige issues die ik tegenkwam zijn:

- Midi output selectie van de interface houdt hij niet vast. Bij herstart moet je die weer opnieuw instellen
- Transfer2PC blijft hangen op sample 1, heb ik niet werkend kunnen krijgen. Misschien dat dit nog iets met de Rx handshake is, maar niet verder getest. Het ging mij toch eerder om samples en parameters van de PC naar de Prophet te krijgen ipv andersom.

Gebruikt:
W7 starter netbook
Roland UM-One Midi interface
SCI Prophet 2000 (niet expanded, firmware versie niet gechecked)

12 bit grittyness, love it! :verkoght:

Back