philips gm 2308 lf/af generator?

Imipolex

switchboard operator
Het is dinsdag, en op de markt in rotterdam staan twee kerels met een hele zooi spul van een ex-knutselaar. Allerhande onderdelen... Heb een frontje+onderdelen voor een elektor regelbare voeding. Staat ook een Philips gm 2308. lijkt me een signaal generator...Iemand enig idee... is het een 'oscillator'? Of iets anders?

Signaal generator.. Wordt /werd ngebruikt bij zend amateurs en elektronica knutselaars.. Is apparaat waar je (tot 15KHz) signalen mee kan maken met trigger, pulsvormen fase instelmogelijkheden.. Is niet zo bijzonder lijkt me!

Arv

Er zit geen cv-in op dus als echte VCO kun je hem niet gebruiken of je moet hem modden.

Ik heb ook zo'n generator en hij is wel zuiver, maar als je de pitch niet kunt regelen is het toch minder leuk.

hmmm. Ik ken het type niet.

Ik heb een sinus uit en verder twee saws die je met een draaiknop van shape kunt laten veranderen. kwestie van draiiknoppen vervangen door inputs en je hebt een VCO met dual PWM op de saw. Dat is wel aardig en zou wel 25 euro waard kunnen zijn.

Nu alleen die mod nog..

Bedankt mensen... Te gek dat je dit zo even kunt uitchecken. Synthforum rules!

Ligt eraan wat je zoekt. Ik zag nog een aardige oscilloscoop, lege printplaatjes, oude computerspullen, vage zendamateur-spulletjes, een paar mooie voltmeters, een bak voedingen, van die regelbare (een hele mooie, maar wel duur) allerlei ondefinieerbare zooi....

Back