Gezocht: Ensoniq ESQ 1

Status
Please reply by conversation.
Volgens gearhunter.net lijkt hij al vier keer opnieuw aangeboden te zijn. Ik zou er geen 450 voor over hebben aangezien de sequencer toch nooit je main sequencer zal worden en zo'n ROM-cartridge vaak ook niet zo heel erg boeiend is.

Ik ben het eerlijk gezegd eens met Bikkel. De sequencer exp is niet nodig. Aangezien de batterij net vervangen is, is de cartridge ook niet van belang. 450 - een Cardridge die rond de 70 / 80 euro kost. had ik hem voor 380 opgehaald. :D

Update: ESQ - M is ook welkom, het liefst een ESQ-1

ROM, geen RAM. RAM was andere koek geweest. Maar dan nog zou ik 450 echt veel vinden, übercompleet met manual en in nieuwstaat of zo...

Precies, ze gaan op ebay voor rond de 200 / 300 euro. En compleet met koffer en al, 340 euro.

ja, dat is ebay amerika, en het is een amerikaanse synth, dus daar goedkoper.

ik heb er twee verkocht, een voor 450,- en een voor 500,-

als je hem goedkoper kan vinden, da´s alleen maar mooi natuurlijk, maar de kans daarop lijk mij vrij klein.
althans , een goeie.
koop er bijvoorbeeld niet eentje met een slecht display, een nieuwe processor kost 50,- ( ex verzendkosten)
en die processor erinzetten, dat kost 200-,-

:mega:

ESQ-1

ESQ-1

hallo,
ik heb een ESQ-1 te koop.
hij heeft wel krassen, maar werkt voor de rest prima
Heeft ook een extra cartridge en heb ook 2 banks met designer presets gekocht waarvan er al 1 bank op de ram kaart staat.
Geinteresseerd?
wel op te halen in Gent

groeten
dijf

dijf@hotmail.com

Hallo Dijf,

Ik ben al in het bezit van een esq-1,:D
Maar alsnog bedankt, en succes met de verkoop !

Groet,

Jamal

Status
Please reply by conversation.
Back