Te filthy voor je oren

Sir dionysus

www.vangerwendesign.nl
Ik heb vandaag weer een nieuwe track gemaakt in een zware brakke bui met mijn gappie mr mannink ik kan er weinig over vertellen het is zelf ook weer nieuw voor mijn omdat wij in een expirimentele fase zitten met een nieuw soort style

gebruikt voor de track:

cubase
vanguard
z3ta
sylenth 2 hd
aantal filters
flanger
etc

http://soundcloud.com/dyon-van-gerwen-1/naspace-mp3

Het klinkt best geinig, alleen de snare vind ik iets te veel naar links/onder gepanned (als je dubstep op dit manier wilt doen). Maar ik moet zeggen, ik vond het leuk.

Moet je nog uitwerken denk ik?

jaa ik moet alles nog masteren en mixen en noem maar op dit is meer een project ......
het was niet echt de bedoeling oim dubstep te maken maar om iets nieuws te creeren wat ik nog nooit eerder heb gehoord vind jij of jullie dat dat ons al gelukt is

Je hebt dus de neiging naar je eigen sound. Dat mixen en masteren moet nog gebeuren dat is duidelijk. Als ik jou was zou ik het nummer iets langer maken en nog wat variatie aanbrengen qua arrangement (break, spanningsmomenten, etc). Maar dat dit nog iets nieuws dat ik tenminste nooit eerder heb gehoord is het niet. Het zit tussen electro en dubstep, alleen zonder de wooble bass.

Laatst gewijzigd:
Back