synthplanet.com --> Belgisch initiatief?

Heel raar!

als ik de link volg dan kom ik gewoon op de site van Piens in België (zowel als ik nederland als belgië kies).
Ik vermoed dat zij voor bestellingen via het internetnet andere prijzen hanteren en via een externe firma(leverancier) werken want piens zelf(de winkel) is allesbehalve goedkoop. Er is waarsch. wel af en toe een koopje te doen maar meestal zijn het afzetters van jewelste. Ze hebben in de winkel zelfs een afrdeling "koopjes" en zelfs daar gaan de prijzen zelden onder de "retailprijs".
Ik wil Piens nu niet helemaal slechtmaken (heb net dezelfde ervaring met de "andere" grote belgische muziekzaak) maar ik zou toch eerst nagaan wie die produkten echt levert!

my 2c Nik

Origineel geplaatst door simon
Nog een voorbeeldje:

NL: Clavia Nord Electro 73 voor: € 1.999,- (grote zaak r'dam...)
SP: EURO 1637.35 (incl. btw) !

Ik weet niet hoe jij het doet, maar als ik op bovenstaande link klik, kom ik uit op de site van Piens Music en kost de Clavia Nord Electro 73 1665.45eur ZONDER btw...
:confused: :confused: :confused:
Aha, gevonden, ik ben die site binnengegaan door eerst Belgie te kiezen. Nu effe geprobeerd via 'Nederland' en inderdaad, daar staat ie aan 1637.35 eur (maar inclusief btw zie ik toch niet staan hoor)

Wat een schandalige discriminatie!:(

Origineel geplaatst door nIQ
Heel raar!

als ik de link volg dan kom ik gewoon op de site van Piens in België (zowel als ik nederland als belgië kies).
Ik vermoed dat zij voor bestellingen via het internet andere prijzen hanteren en via een externe firma(leverancier) werken want piens zelf(de winkel) is allesbehalve goedkoop. Er is waarsch. wel af en toe een koopje te doen maar meestal zijn het afzetters van jewelste. Ze hebben in de winkel zelfs een afdeling "koopjes" en zelfs daar gaan de prijzen zelden onder de "retailprijs".
Ik wil Piens nu niet helemaal slechtmaken (heb net dezelfde ervaring met de "andere" grote belgische muziekzaak) maar ik zou toch eerst nagaan wie die produkten echt levert!

my 2c Nik

sry. ik wou gewoon een foutje verbeteren en voor ik het goed door had, heb ik men eigen post geciteerd 8o)

Piens is helemaal niet goedkoop, Synthplanet.com meestal wel.
Met Piens heb ik zelf slechte ervaringen maar daar ga ik verder niet op in
want dan wordt dit draadje misschien (...) doorgeknipt.
De mensen van SP die ik gesproken heb komen erg aardig over maar ja dat zegt natuurlijk geen RpiepT !
Vermoedelijk is synthplanet een zuster/dochter/moeder/weetikveel-onderneming van piens.
Als dat zo is zal ik er niet snel iets bestellen.
(tenzij er veel positieve reacties komen...pleuro is duro genoeg)

De vermelde prijzen zijn trouwens INCLUSIEF NEDERLANDSE BTW !

(kun je ergens terugvinden, maar ik heb er ook voor gebeld)

Laatst gewijzigd:
Ik heb op de Portaalsite zowel eens via België als Nederland geprobeerd en kwam bij bijden op de openingspagina van de Piens-site terecht. Voor mezelf wist ik toen al voldoende en ben niet echt verder gaan kijken. ;)

Back