Enige tijd geleden geleden via google ier terecht gekomen, en vanwege de haast onuitputtelijke bron van informatie die hier te vinden is toch maar eens een profiel aangemaakt.
Ik hou mezelf al bijna 10 jaar bezig met het draaien van plaatjes, ben ooit begonnen met hardcore (ouwe dna'tjes en third movements bv.
) maar ben al snel overgestapt naar het alternatievere werk zoals frenchcore (wat toen nog redelijk alternatief was) dnb, en tekno.
Tegenwoordig spreek ik al lang niet meer van een favoriete stijl, eerder van een favoriete bpm range, welke zich ongeveer tussen de 180 en 200 bevind.
Ow ja, en ben sinds ongeveer 3 jaar een fervent Reason aanhanger, vandaar ook mijn aanmelding op dit forum.
Groetjes Guido.
Ik hou mezelf al bijna 10 jaar bezig met het draaien van plaatjes, ben ooit begonnen met hardcore (ouwe dna'tjes en third movements bv.
) maar ben al snel overgestapt naar het alternatievere werk zoals frenchcore (wat toen nog redelijk alternatief was) dnb, en tekno.Tegenwoordig spreek ik al lang niet meer van een favoriete stijl, eerder van een favoriete bpm range, welke zich ongeveer tussen de 180 en 200 bevind.

Ow ja, en ben sinds ongeveer 3 jaar een fervent Reason aanhanger, vandaar ook mijn aanmelding op dit forum.

Groetjes Guido.