Yahoo !

PeterSt

Ingeburgerd
Peter hier ...

Zit me wezenloos te zoeken naar een leuke vervanging voor een ooit zelfgebouwde Musica Digital 1030 (waar ik er intussen 3 van heb) met wat zooi er omheen.

Ben een type dat de "studio" in gaat en er na een uur of 4 weer uitkomt zonder dat het een seconde stil is geweest. Is wel errrug lang geleden.

Geef mij maar eindeloze ambient (goa-like) en ben op zoek naar het leukste stapeltje "klavieren" wat mij dit kan brengen. Niet dat dit een vraag is voor deze plek, maar anders vraag je het toch wel.

Een Kronos X (61) lijkt het eerste onderdeel te worden.

To zover maar even,
Groeten,
Peter

Laatst gewijzigd:
Blabla

Blabla

Toch nog even aangevuld :

Me myself and I heb (een soort van erkend) de beste playback software voor audio in beheer, aangevuld met 'swereld beste D/A converter. Audiophool dus. Ja, ook dat nog.
Niet onbelangrijk, want waar vroeger Böhm's DD wel lekker kon stampen (nog steeds denk ik) mag het tegenwoordig ook nog erg goed klinken; zoals de moderne Ambient dat ook wel kan (Ott en zo, Bluetech, blala).

Zeg dus maar dat ik het e.e.a. weet van software, "synthesis" en/of DSP in het algemeen en de handel elektronsich nog wel weet te bedenken en in elkaar te draaien ook.

Peter

Back