• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha AN200 en DX200

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Yamaha AN200 en DX200.

Gaan net als mijn MS2000 (https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=15940) weg omdat ik aan het opruimen ben voor de aanschaf van een grote dikke synth en ik toch al te veel spullen heb.

Praktisch niet gebruikt en dus in nieuwstaat, inclusief originele software, adapter en doos.

Prijs is vast 200 euro PER STUK.

Ruilen is niet mogelijk, zoals gezegd, ik heb al genoeg spullen.

http://www.yamahasynth.com/pro/dx200/index.html
http://www.yamahasynth.com/pro/an200/index.html

Ze kunnen evt. verstuurd worden voor kosten van de koper (aangetekend en verzekerd).

an200.jpg

dx200.jpg

Re: Yamaha AN200 en DX200

Origineel geplaatst door n0_key
Prijs is vast 200 euro PER STUK.

[wijsneus mode]
Er zijn toch nog steeds winkels die die dingen voor 199 euro verkopen? Tijdje terug zelfs 149.
[/wijsneus mode]

<zucht>

Als dat zo is, kom dan is met feiten ipv vage veronderstellingen, want dit gaat natuurlijk nergens over. :bekdicht:

Volgens mij zijn die dingen niet meer in de winkels te koop. Of je moet nog een showroom model of zo kunnen vinden.
Dan nog zijn ze nog vet aan de prijs of je moet een mazzeltje hebben.

Deze dingen zijn ook wel eens duurder geweest: een jaar geleden nog 444 oiro in Duitsland...
Mooi spul; vooral die DX200:L

Origineel geplaatst door bambamstudio
Heren reageer alleen maar als je interesse hebt, te duur of wat dan ook kan via mail of pb

Wat is er hier een probleem aan? Ik vind het wel fijn om te weten wat anderen er van denken, zo wordt je op de hoogte gehouden en vindt t wel on-topic als mensen hun spullen veel te duur aanbieden (wat hier niet t geval is)
Deze threads worden toch niet meer gelezen later.

Die bakkies worden bij Dirk Witte in Amsterdam nog aangeboden voor 495,- Euro.
Ik vind 200 wel een mooie prijs. Ik ben vandaag gestopt met roken en als ik het 2 maanden vol houd mag ik van mezelf een nieuw speeltje kopen :) Dus als je hem dan nog hebt......

U hoort het van de kenners, een mooie prijs dus. Maar aangezien ik de beroertste niet ben, als je ze samen koopt dan doe ik wat leuks met de prijs om je tegemoet te komen.

Enneuh, joriz, gewoon lekker nu kopen, dan heb je geen geld meer voor cigarettos :P

Ja sorry, ik heb even rondgezocht en ik kwam erachter dat ik achter loop. Ze zijn overal duur of niet meer te krijgen. Die mensen die 'm voor 149 euro bij Feedback hebben gekocht, hebben gewoon geluk gehad.

Origineel geplaatst door lo-fi
Ja sorry, ik heb even rondgezocht en ik kwam erachter dat ik achter loop. Ze zijn overal duur of niet meer te krijgen. Die mensen die 'm voor 149 euro bij Feedback hebben gekocht, hebben gewoon geluk gehad.

No worries, in het vervolg: ff denken voor je blaat. :smeris:

En verder, ze zijn weg, LoFiye is de gelukkige. :slotje:

Iemand nog een MS2000?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back