• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Motu, Tascam en ddrum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BJB

Ingeburgerd
In de aanbieding:

Mutu 2408 mk3 incl PCI 424
Voor de tascam gebruiker heb ik er ook nog 3 Tdif kabels bij (ca 3,5 m per stuk)
Prijs: € 300,-

http://www.motu.com/products/pciaudio/2408

Tascam DM-24 met 1 adat uitbreiding, rondom de faders is de bedrukking beschadigd, in de display zitten een aantal lijnen, verder technisch in orde.
Prijs: € 300,-

Tascam.jpg

Ddrum 4se module, met de rest van de kit.. 1 tom reageert niet goed, daarom doe ik er ook nog een Roland pad bij (werkt ook). Hihat standaard en kick pedaal zitten er niet bij.
Prijs € 500,-

ddrum.jpg

roland.jpg

De ddrum is :verkoght:

Op verzoek hierbij een foto van de display van de Tascam en van het beschadigde drukwerk.
Langs de rest van de faders is de bedrukking her en der ook een beetje vaag.

scherm tascam.jpg
beschadiging tascam.jpg

Ook heb ik nog een Soundcraft spirit M4 in de aanbieding.

spirit1.jpg

apparaat is volledig goed.
Deze mag weg voor € 150,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back