• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop Mackie 24*8 48 ch.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gert

Ingeburgerd
Aangeboden: Mackie 24 ch. 8-bus + 24 Ch. Expander + Flightcase
3.950

Mackie 24 kanaals 8-bus mengtafel + 24 kanaals Expander + nieuwe Flightcase
voor de hoofdmixer.

Alles in nieuwstaat, uit niet-rokenstudio en 100 % in orde. Apparatuur is nooit
uit de studio geweest. Wordt verkocht wegens ovestap naar volledig digitale
studio.

Originele dozen en handleidingen aanwezig.

Prijs E 3.950.

Zie voor gedetailleerde info:

http://www.mackie.com/products/8bus/index.html

Mag ik misschien weten welke digitale mixer op jouw deurmat is gevallen dan?
(PB mag ook hoor ;) )

Volgens mij ken ik wel iemand die nu zwaar gaat nadenken over die desk en ik ben het niet.

*fluit onschuldig*

Ik zal het je nog sterker vertellen: ik heb helemaal geen digitale desk. Ik ga mijn live mixer gebruiken voor monitor (Mackie LM3204) en mijn overgebleven synths via mijn Delta 1010 / patchbay de computer in werken. Voor het geld dat ik voor de Mackie krijg betaal ik wat schulden af, en koop ik een mooie pre-amp, waarschijnlijk de TLAudio 5052, die buizenbak met 500 knoppen (pre-amp. EQ, comp/lim).

Ik heb tegenwoordig alles wat ik nodig heb op mijn Mac G4, en ik gebruik nog een virus, Microwave XT, een Nord Lead en een SE-1. Plus natuurl;ijk een microfoon voor af en toe wat vocals en akoestische instrumenten. Na jarenlang permanent plaatsgebrek wordt het weer overzichtelijk in mijn studio :-))

Gert

Mixer Mackie 24*8 is verkocht.

Mixer Mackie 24*8 is verkocht.

De Mackie 24-8 plus expander is verkocht. Bedankt voor jullie aandacht.

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back