Ik heb een nette Korg M1 in bezit die ik graag zou willen ruilen voor een rack versie M1R.
Deze Korg M1 heb ik al geruime tijd in bezit en heb hem vrijwel alleen in de studio gebruikt. Ik heb er in het verleden meerdere gehad maar dat waren podium beesten. Deze ziet er voor zijn leeftijd nog prima uit, hier en daar wel een lichte krasjes. Alles werkt naar behoren. Ik heb deze week nog de batterij vervangen en de outputs extra gesoldeerd. (deze raken nog wel eens los van de printplaat) voor de rest heb ik hem van binnen stofvrij gemaakt. Deze M1 ruist niet op de outputs en gaat echt hard. Display is prima, toetsen werken allemaal etc etc etc.
Ik zou hem alleen willen ruilen voor een M1R rack versie. (voorkeur de ExM1R
) in gelijkwaardige staat. Ik wil er evt een mooie flightcase bij geven waar de M1 precies in past.
Reden voor de ruil is dat de sounds van de M1 voor mij nog prima bruikbaar zijn maar het instrument te veel ruimte in beslag neemt.
Deze Korg M1 heb ik al geruime tijd in bezit en heb hem vrijwel alleen in de studio gebruikt. Ik heb er in het verleden meerdere gehad maar dat waren podium beesten. Deze ziet er voor zijn leeftijd nog prima uit, hier en daar wel een lichte krasjes. Alles werkt naar behoren. Ik heb deze week nog de batterij vervangen en de outputs extra gesoldeerd. (deze raken nog wel eens los van de printplaat) voor de rest heb ik hem van binnen stofvrij gemaakt. Deze M1 ruist niet op de outputs en gaat echt hard. Display is prima, toetsen werken allemaal etc etc etc.
Ik zou hem alleen willen ruilen voor een M1R rack versie. (voorkeur de ExM1R
) in gelijkwaardige staat. Ik wil er evt een mooie flightcase bij geven waar de M1 precies in past.Reden voor de ruil is dat de sounds van de M1 voor mij nog prima bruikbaar zijn maar het instrument te veel ruimte in beslag neemt.