Een (jonge) toetsenist die les wil geven

NiekvS

Nieuwkomer
Hallo,
Ik zoek, voor mijn zoontje Bram van 8, een (jonge) toetsenist met een beetje gevoel voor lesgeven aan kinderen.
Wij (ouders + 2 kinderen) wonen in Vleuten en het zou heel leuk zijn als hij of zij hier aan huis kan komen (maar dit is geen must). We hebben een Yamaha PSR-225 en kunnen samen bekijken welke lesmethode geschikt is.
Honorering e.d. komen we vast wel uit.
Wie kent er iemand in onze contreien (Utrecht e.o.) die in het plaatje past?

Groeten,
Niek van Smoorenburg
smoorenburg@worldonline.nl

Is er nou niemand in de buurt van Utrecht die iemand kent die wat zou willen bijverdienen met keyboardles aan mijn zoontje van 8 ?????!!!!!

Vast wel. Plaats voor de gein ook eens een advertentie op viavia. Dan komt het zeker goed.

Vergeet dat Keyboard, geef je zoontje een grote analoge trommel, heb je de buren ook eindelijk eens te pakken met die klerehond die 's nachts ligt te janken 8)

Niek, Ik denk niet dat je veel resultaat zal hebben op deze forum, dit hier is meer voor synthesizer en muziek freaks dwz. gelul over synths en sounds, maar ik heb nog nooit een sheet bladmuziek voorbij zien komen. Een muziekschool of privé les is het beste, dit kost momenteel ongeveer 40 euro per maand voor een half uur in de week.

Back