K-station OS 1.09

fuse

Gepokt en gemazeld
Poosje niet gekeken en ze hebben al weer een paar OS updates gemist.

Versie 1.09 dus.

En dat was wel nodig ook want als je bijv flink aan de knoppen draait tijdens arps dan hoor je wat haperingen enzo. Niet echt storend maar wel onhandig.

1.07 insecten

1.07 insecten

volgens mij wel meer vage dingen in 1.07 als je tijdens het afspelen in bv cubase SX aan cutoff gaat draain of de parameters van een effect draait gebeuren er bij mij soms heel interessante dingen

is dus ook gewoon voor de A-station?? die van mij maakt wel eens irritante kraakgeluiden...

Klopt die zit ook nog vol met bugs, waaronder ook die tikjes bij het wisselen van patch en een hele irritante is dat als je de LFO of Env2 op de PWM hebt gezet je dit niet meer uit kan zetten :bekdicht:

Re: K-station OS 1.09

Origineel geplaatst door fuse
Poosje niet gekeken en ze hebben al weer een paar OS updates gemist.

Versie 1.09 dus.

En dat was wel nodig ook want als je bijv flink aan de knoppen draait tijdens arps dan hoor je wat haperingen enzo. Niet echt storend maar wel onhandig.

Humm... enig idee sinds wanneer deze beschikbaar is?

Heb namelijk voor mijn KS5 na aankoop meteen de laatste versie OS2.0 geïnstalleerd. Aangezien de KS5 niets meer is dan 4 x een K-Station, zou hiervoor misschien ook nog een nieuwe OS uit kunnen komen.

Heb namelijk het probleem dat de KS5 erg vreemd reageert als je hem in de SEQ stand hebt staan. Dus niet Local ON of Local Off maar die andere stand. Hierbij staat het toetsenbord op Local Off maar de overige knoppen op Local On.

Ik heb Nick Bookman van Novation hier meer dan een half jaar geleden al eens over gemaild. Hij zei dat er nog wel 1 update zou komen....

Ik wacht maar af....:(

Back