The Light Parade voorprogramma Peter Hook (Doornroosje)

Hè, alweer Peter Hook in Nederland? Of doet hij nu een andere set dan de Joy Division-nummers?

Best goede muziek trouwens, The Light Parade, als ik het zo hoor. Vooral de zang. Heeft potentie. :okdan:

Hè, alweer Peter Hook in Nederland? Of doet hij nu een andere set dan de Joy Division-nummers?

Best goede muziek trouwens, The Light Parade, als ik het zo hoor. Vooral de zang. Heeft potentie. :okdan:

Dank je. Hopelijk ziet iedereen die potentie. We zijn hard bezig met nieuwe nummers, waarvan we er een aantal op 16 december zullen spelen...

Peter Hook gaat zich weer aan Unknown pleasures wagen, volgens mij. De vorige keren deed hij ook nog wel eens twee albums op één avond, dus wie weet...

Ow gaaf.. dan zie ik je dan dan! De DJ vroeg om twee cassette decks :D

Ik denk dat ik die ga belichten, dus als het budje is moet je mij op m'n vingers tikken. Ken je meteen die KT76 meeslepen... :engel:

Ow gaaf.. dan zie ik je dan dan! De DJ vroeg om twee cassette decks :D

Ik denk dat ik die ga belichten, dus als het budje is moet je mij op m'n vingers tikken. Ken je meteen die KT76 meeslepen... :engel:

Uiteraard in ruil voor een uber knallende vette lichtshow :D

Was best gaaf! Vooral jullie laatste twee nummers.

Ik zou natuurlijk m'n feedback hier kunnen plaatsten... maar weet niet of je daar op zit te wachten :D

Was best gaaf! Vooral jullie laatste twee nummers.

Ik zou natuurlijk m'n feedback hier kunnen plaatsten... maar weet niet of je daar op zit te wachten :D

Thanks, fijn om te horen dat je het goed vond. Wel kregen aardig wat goede reacties. Top ook om in Doornroosje te spelen.

Feedback is altijd welkom. Mag hier of via PM.

Heb je de Ensoniq al aan de praat kunnen krijgen?

Back