Roland MKS 100

TFHats

Lidl
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kan er weinig over vinden. Hier in een tweedehands zaakje staat er een te koop voor € 120,- inclusief 20 a 30 diskettes met sounds. Ik heb nog geen idee in wat voor staat het apparaat zich bevindt, maar de prijs klinkt mij aangenaam in de oren (misschien heb ik het wel mis hoor). Kan iemand er iets meer over zeggen? Ik bedoel zowel de prijs als de kwaliteit van het apparaat.

Ik zou hem niet kopen.. die prijs is te hoog. de sampler kan haast niks.

Het is een hele oude sampler, de module versie van de S-10. Maakt gebruikt van 2.8 quickdisks die allang niet meer te krijgen zijn.

Hij heeft maar 4 samplebanken van 1.1 sec elk. Vor ietwatmeer geld koop je een veeeeel betere sampler.

Yep....ik heb er zelf twee gehad...

Je kunt er maximaal 4 samples van 1 sec. in stoppen ( of 1 van 4 sec. )....en de midi-implementatie is ook niet schokkend.
Hij heeft geen filters,effecten of wat dan ook.

Die quik-disks die hij gebruikt zijn ook bijna niet aan te komen....( maar ik heb er nog wel een aantal liggen...liefhebbers ? )
Op een gegeven moment waren die quik-disks ontzettend duur vanwege de schaarste....en je kunt maar 1 sample per kant op een diskje saven.....

de geluidskwaliteit was overigens wel goed....lekker strak...

He he

Zet er even bij VINTAGE SAMPLER ....;) :D

gedaan

gedaan

Done... maar niemand die er aandacht aan geeft...

Back