Electro/synthpop/indierock band zoekt toetsenist

ravageravage

Ravage! Ravage!
Hoi,

Hier Maarten, zanger/componist van "no disco/synthpop/indierock" band Ravage! Ravage!

Sinds enige tijd zijn we op zoek naar een toetsenist/synthspeler (m/v), en ik kreeg het advies eens een hengeltje uit te gooien op dit forum.

Dusss... hierbij:

jqI2p.jpg

Verder zoek ik zelf een songschrijf partner/producer, dus mocht je onze muziek "diggen" en denken, "o, daar kan ik wel wat mee", laat het me weten!

Muziek: www.soundcloud.com/ravageravage
Video: http://youtu.be/yFTvdLqgg64?hd=1 (momenteel op MTV #justsayin)
Om te liken: www.facebook.com/ravageravage

Dus dat. :)

is het hobbymatig of kan men enigzins ervan rondkomen?

hmm ben denk ik te oud voor het on the road leven haha

Ik vraag slechts 450€ + kilometervergoeding per repetitie. Optredens 650€. Geen BTW te betalen wegens Nederland.
Je krijgt dan meteen ook een gitarist / bassist, percussionist, drummer en backingvocals in huis.
Zeg maar waar en hoe laat ik daar moet zijn en schrap de vacature maar. 8~

Ik vraag slechts 450€ + kilometervergoeding per repetitie. Optredens 650€. Geen BTW te betalen wegens Nederland.
Je krijgt dan meteen ook een gitarist / bassist, percussionist, drummer en backingvocals in huis.

Subliem! Als je de auditie past en genoeg markt aanwezig is... De TS heeft een prachtige videoclip vertoond (youtube, MTV geloof ik) dus wie weet?! :{

1 keer per week repeteren en 1 keer per maand een gig is dus 2450 euro...
dat is een zeer royaal netto inkomen per maand

Back