Wel zo netjes

Dremix

Nieuwkomer
Hi allemaal,

Tijdje geleden heb ik me hier geregistreerd en is het wel zo netjes om me ook even voor te stellen.
Ik probeer net als een ieder al heel lang wat muziek te maken en heb hier vooral plezier in om het te doen. Mijn smaak is echt enorm breed qua muziekstijl. Ik heb het dan echt over van synthesizer tot hardcore stampende muziek en alles wat daar tussen zit. Ik kan muziek leuk vinden omdat het bijvoorbeeld rete goed is gemixed/gemasterd terwijl ik de melodie gewoon helemaal niks vind. Jaren 80 vind ik echt de bom en ik heb heel bewust de New Jack Swing tijd meegemaakt.

Zelf maak ik voornamelijk binnen FL Studio in combi met een handvol VST's. Qua hardware is het allemaal helemaal niet spannend. Ik gebruik een opgevoerde PC met daaraan een TC Electronic Konnekt Live en een midikeyboard om wat deuntjes in te kunnen rammen.

Tsja de naam Dremix is verder niet zo spannend. Iedereen noemt me Dre en ik hou wel van remixen dus heel simpel is het Dremix geworden. De enige remix die ik echt heb afgemaakt is het nummer van Seal - Crazy.

Ik heb al genoten en heerlijk gelachen om reacties op dit forum en vind de zelfspot die mensen hebben heerlijk. Ik vind het heerlijk om tunes van andere mensen te beluisteren en ik ben vooral ook geinteresseerd in wat andere mensen gebruiken en waarom.

Back