• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mx3282 - 650 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Waveglider

Skyglider
Behringer Eurodesk mx3282

32 kanalen, 8 subgroups plus stereo main bus.
8 aux sends en 4 stereo returns.

Zeer leuke tafel...

Mag weg voor 650,- afdingen hoeft niet want ik heb een koper voor minder... Dus als je hem wil, snel reageren want tegen dinsdag is ie anders weg

okay - thnx :)

Thanx voor de mail BamBam, helaas heb ik geen geld op het moment.

Anders had ik wel interesse gehad.

Success met de verkoop.

jammer - als ik 100% zeker zou weten dat je tegen een bepaalde datum hem zou kopen kan ik hem bijhouden. Anders is ie dinsdag normaal weg... Laat maar weten of ik hem moet reserveren of niet.

Toch bied ik 625 eurootjes!!

Origineel geplaatst door Waveglider
jammer - als ik 100% zeker zou weten dat je tegen een bepaalde datum hem zou kopen kan ik hem bijhouden. Anders is ie dinsdag normaal weg... Laat maar weten of ik hem moet reserveren of niet.

Dat zou pas September worden... dus ik denk dat je m beter kunt verkopen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back