Marktplaats illegale handel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
let daarmee op zulke dingen te posten in het openbaar.
doe je beter echt niet indien die kerel echt last krijgt

Tututut. Het is de overtreder die bang moet zijn, niet de eerlijke mens.

Daarbij, iemand die wat warez op MP probeert te verpatsen gaat waarschijnlijk geen paardenhoofd in je bed mikken. :maffia:

Die advertentietekst komt me echt super bekend voor. Waarschijnlijk als je er op zoekt in google dat je dan een SynthForum topic uit 2002 tegen komt....:frons:

Ik heb al maanden een paardenhoofd thuis klaar liggen, alleen nog geen goed doel voor gevonden. Nadeel is wel dat ie het op z'n lopen heeft gezet...

Ik dacht al hoe lang zou het duren voordat Godwins law van kracht werd.....

Waarom ben je een NSBér als je een dief en illegale verkoper aangeeft?
Is het "zielig" als zo'n persoon een boete krijgt?

Ik ben helemaal niet van die praktijken ik koop me suf aan legale software maar die BSA site is gewoon eng...als je mensen gaat aangeven omdat ze een illegale crack draaien dan ben je niet helemaal in orde imo...das verder ook geen opinie over die marktplaats gast das verkeerd natuurlijk maar dat is waarschijnlijk gewoon een jochie van 16 met wat teveel sjacheraars instinct...

Ik geef geen mensen aan omdat ze een crack draaien, ik geef een handelaar wat tijd met advocaten van de stichting.... Soms moet je eerst een 10k€ schikken om tot inzicht te komen, is niks engs aan.

Mooiste is nog als ze een testaankoop doen, onomstotelijk bewijs..... Heb in het verleden voor een van de fabrikanten gewerkt waarvoor BSA de belangen behartigt.

Huisbezoek gaat met ongeveer dezelfde tumult als een terrorist die van z'n bed wordt gelicht.... :D

Extreem goed, mijn bijdrage aan een betere maatschappij
die kut muzeik die je maakt is dat ook ?
sukkel....
lekker boa worden
kan je zelf powlitie spelen

een maatschappij van geïndoctrineerde PVV burgerlullen zeker :engel:
Geen politiek op het Synthforum toch?
En misschien ook eens nadenken hoe je mensen beticht hier op het forum iedereen die je niet aanstaat maar voor NSB'r of PPV burgerlul uitmaken komt gewoon enorm kortzichtig en dom over.

Extreem goed, mijn bijdrage aan een betere maatschappij
die kut muzeik die je maakt is dat ook ?
sukkel....
lekker boa worden
kan je zelf powlitie spelen

...technosoul heeft nog geen vrienden gemaakt...

Vind ik dan wel weer grappig.

EDIT:

NSB??? Dat zal dan toch wel niet het Nationaal Syndicaat der Belgen zijn hoop ik? :engel:

En dit ook wel :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back