• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruil - AlphaJuno2 voor MKS-50

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

NRJay

Stamgast
Mijn Roland Alpha Juno 2 is in MINT conditie, alle toetscontacten + de toetsen zelf gereinigd, dus hij is volledig aanslaggevoelig! Gereset zodat alle originele patches er in staan. Heeft altijd onder een compucap hoes gestaan tegen stof, die hoes krijgt u er ook bij.

Graag wil ik ruilen tegen een MKS-50 die in dezelfde staat verkeerd, mint dus.
Ik wil ruilen omdat ik een controller heb die op de plaats van de Juno moet staan...
Zoals je op de foto's ziet is mn plaats beperkt, vandaar.

Dus alleen mailen als u wil ruilen, ik heb niets anders nodig, hij wordt ook niet verkocht, de pg ook niet.

Ik woon in Lier, nabij Antwerpen. Maar ik wil gerust tot bij u rijden met de Juno.

Hier 2 sfeerfoto's van hoe hij bij mij gebruikt wordt:
2iudp5d.jpg

9znlvb.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back