ORLA clipje/liedje

happy elf

Stamgast
afgelopen week op de gok de Orla DE 49 Flute Expander module gekocht op synthforum als kerstkadootje voor mezelf. Voor mensen die willen weten wat voor geluiden deze heeft heb ik een clipje gemaakt met een geimproviseerd liedje. Ik heb de Yamaha CS 2X gebruikt om aan te sturen.
De arpeggio werkt dan ook heel leuk met de Orla.
https://vimeo.com/55733410

merry Orla,

Jeroen

een Phaser doet natuurlijk ook wonderen. Flanger of Chorus zijn eigenlijk veel minder goed te gebruiken.

Leuke clip, de bass-intro vond ik super, goede aanschaf moet zeggen... Ik blijf gewoon kijken!!

hij klinkt als "'normaal"" orgel ook goed. Je moet er dan gewoon normaal op spelen, maar in het intro ( van dit clipje) met de liggende noten wordt het dan wat vlak, vandaar de Phaser. De klanken zijn van zichzelf al mooi rond en met de Phaser gaat het wat meer ''zingen/golven".

hij klinkt als "'normaal"" orgel ook goed. Je moet er dan gewoon normaal op spelen, maar in het intro ( van dit clipje) met de liggende noten wordt het dan wat vlak, vandaar de Phaser. De klanken zijn van zichzelf al mooi rond en met de Phaser gaat het wat meer ''zingen/golven".

Mee eens, soms heb je met deze parameters al genoeg om een flow van het geluid te creëren. :okdan:

Back