• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KURZWEIL PC3X

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Floydian

Ingeburgerd
I.v.m. wat fysieke problemen wil ik terug naar een minder zwaar keyboard.
Daarom te koop:
100% werkend en prima uitziende Kurzweil PC3X keyboard (88 toetsen), voorzien van laatste OS (2.20) en CD vol met setups, programs en handleidingen/tutorials.
Omdat ik eind van deze week wellicht een ander keyboard ga aanschaffen wil ik deze z.s.m. verkopen.
Kan uiteraard bekeken en evt. opgehaald worden maar kan hem, indien afstand niet ver is ook brengen.

Vaste prijs 925 euro.

Attachments

• pc3.jpg
    pc3.jpg
    7,3 KB · Bekeken: 59
KICK:
ivm evt. overname ander keyboard moet ik de PC3X deze week verkopen anders kan het niet doorgaan en hou ik deze. Daarom dit fantastisch keyboard voor 900 euro, lager kan ik helaas niet gaan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back