• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tekoop: mpc1000, OB12, micro modular, NeuronVS

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
schop, laatste lootjes.

mpc1000 black, 128mb, 100gb hd en akai 128mb card, doos+manuals 425 euro
hartman neuron vs inclusief controller, doos, usb kabel manual 150 euro

mogen samen weg voor 525 euro!!

nord micromodular blijft toch even hier, heb hem als effect op me patchbay hangen toch wel weer leuk.

moest er ook nog bij,

Kabels over,

15 x insert kabel, 3 meter van dap (stereo jack > 2 monojacks), 2 euro stuk.
10 x instrument kabel, 1.5 meter van daps (mono jack > mono jack) 1.5 euro stuk.
midi verleng kabels, 3 meter, 2 euro stuk.

Hele stapel interface cd-roms. ( denk 40 of 50) gratis meenemen bij bovenstaande.

mpc gereserveerd,

Hartman neuron VS is de software variant, heb al een aantal keer gehad dat mensen denken dat het om de keys variant gaat, mocht dat zo zijn dan deed ik hem niet voor dat geld weg ;)

En de micromodular doet nu dienst als insert bitcrusher, staan er nog 2 op het forum in nieuwstaat voor 225 euro.

MPC is weg met ik gok een hiphopper,

Staat alleen nog de neuron vs, zet er meteen bij, software is buggy.

Bij mij in ableton moet ik zorgen dat ik in een project een track boven de neuron een ander vst als eerst geladen word anders slaat hij vast. Welke neuron VS je ook haalt, ze zullen het allemaal doen. Buiten dat is het een freaky ding waar je je eigen samples ook door het hele traject kunt gooien om ze helemaal te vernaggelen.

Ik gebruik hem niet omdat het totaal niet in mijn hardware workflow ligt, buiten dat is het een freaky vsti die in niets te vergelijken is met welke vsti of hardware synth dan ook

Ik doe es gek, de gene die binnen 10 minuten raad wat ik heb betaald voor mijn 909 mag hem voor diezelfde prijs overnemen :D verder mag dit topic gesloten worden. Danku

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back