TR 808

Op dit soort dingen bieden heeft geen zin, die 1600 zegt dus ook helemaal niets. Meteen afspraak maken hoogte krijgen van wat de verkoper wil en langsgaan. Ik ga zelf ook nooit in op biedingen, mensen die wat willen hebben nemen wel contakt op. Het is geen ebay.

Heb zelf zo mijn 909 gescoord in mint conditie voor 850 euro, meteen bellen en heen rijden. Ik was een hoop mensen voor :D En nog een hoop meer dingen voor leuke prijsjes.

Nu staat max. bod op 1300. En dan nog in mint conditie + een case. Lijkt me niet verkeerd.

Nu staat max. bod op 1300. En dan nog in mint conditie + een case. Lijkt me niet verkeerd.

vind iig de tr808[inorgstaat ..] eiglijk magter van mij best midi mod op zitten
best wel 1400 waard ...en de 909 gwoon 1 met 3 nulluh;-]
:P

Staat ondertussen bij mij, gewoon zo goed als nieuw, aardige kerel... Was het lange rijden meer dan waard, zo retestrak vind je hem alleen nog nieuw uit de doos en dan mag het best wat kosten toch?

zo retestrak vind je hem alleen nog nieuw uit de doos en dan mag het best wat kosten toch?

Als ik het goed begrijp was het hoogste bod 1300?? Mag wat kosten?? 1300 voor een 808 is een steal..

Na je verhaal van de JP8 voor 3500 begin ik toch aardig jalours te worden :D ... Laat ons ook es ff meegenieten..
Post es ff wat geile pics waarop de 808 en JP8 samen op 1 foto poseren... fapfapfap :{:{:dubbel:

Laatst gewijzigd:
OOrzaak
:doei: R-dam;-]
schynt dat ze , ze daar ...egt zat zijn ..iedereen draait / maakt elektroo:D

Zou het niet weten…..kom mijn huis niet uit te druk met het maken van " elektroo " :D

Succes met de CS...!!! ( Naast " elektroo " houden wij hier ook van rijmen :D )

:doei: uit 010

Laatst gewijzigd:
Back