Tr-626 induv. out verandere in trigger out

DRe

SSM spacestation
Steek 5 van de ind. outs in de trig inputs en er gaat een wereld voor je open ;)
Wat de triggerduur, 5ms/10ms/20ms, net als of het in de sequencer editen van het geluid invloed heeft op de triggerduur weet ik niet.......
Misschien staat dit in de manual :)

edit:
de rimshot geeft een trigpulse van 18ms.......
de overige outs kan je ook als trigger gebruiken.....
met de tr626/707/rx5 stuur ik de syndrum en sds8 aan ...... :okdan:

Laatst gewijzigd:
Bij mij werkt dat niet. weet je zeker dat jouw dan nie gemod is??? ook op ind. vol volume

de echt rimshot trigger werkt wel maar dan heb ik maar 1 en ik heb er 5 nodig. ik wil een drx-1 van pearl aansturen.

hmmmm...... het eerste waar ik aan denk is dat het trigger signaal te zwak is....
de rimshot is 5V, van de overige geluiden in de 626 ga ik daar ook van uit, en misschien heeft de triginput 10V nodig.....
met pearl drumsynths heb ik geen ervaring......

de 626 die ik had was ongemod en standaard....

edit:
dat van 10V is onzin want de rimshot werkt wel zeg je ....

in de manual staats niets van hoeveel volt hij moet hebben.

sorry hier houd mijn kennis op.....
misschien dat Etaoin, Richard2000, J. Baars, Mike Philco en/of andere beter dan ik onderlegd persoon je verder kunnen helpen :)

ja ik hoor nu heel zacht een sound. dus hij heeft te weinig inhoud.

dat ga ik eens proberen

werkt een klein beetje beter hij komt nu tot level twee van 5. Het is wel omslachtig om een hele mixer daarvoor te gebruiken. Welke drum computer hebben nog meer veel trigger uit :P

Laatst gewijzigd:
ok! en hoe maak je een kabel circuit als dit?

Waar de 626 dan wel 50% faalt doet de 707 het erg goed(nou ja 25% beter). Alles met accent en VEEEEL betere interface.

Laatst gewijzigd:
3 a max 4.2 volt op de 707 max. 2.5 tot 3.5 volt op de 626. als mijn meter het goed meet.

ahh das een goeie site.

Attachments

• Afbeelding 27.png
    Afbeelding 27.png
    37,4 KB · Bekeken: 66
Back