Another place and time...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PabloDeMode

Spank!
Ja ja, dit nummer heb ik al een tijdje geleden gedaan, en door een mastering-tooled in logic (handmatig gedaan aan de hand van een youtube tutorial, min of meer aangepast) weer ingegooid. Het stelt niet veel voor en het is qua compositie wat saai, maar dat weet ik alvast...

Ik denk dat ik door jullie waardevolle tips verder en beter kan.

https://soundcloud.com/pablodemode/another-place-and-time-master

Thanks in advance :okdan:

ok, de eerste en meteen zeer waarschijnlijk de meest waardevolle...
niet masteren in logic....
voor een fatsoenlijke master heb je mi toch echt wat outboard apparatuur nodig ( minimaal een stereo compressor en een eq)
:mega:

ok, de eerste en meteen zeer waarschijnlijk de meest waardevolle...
niet masteren in logic....
voor een fatsoenlijke master heb je mi toch echt wat outboard apparatuur nodig ( minimaal een stereo compressor en een eq)

Oké :(

Ik snap wat je bedoeld. De mixdown was al niet helemaal stevig, ik dacht: ik volg enkel een youtube tutorial en gebruik plugins die geschikt voor een mastering suite zijn, dus niet de standard van logic maar waves, DUY, etc.

Bedankt voor je advies, wordt gewaardeerd!

en iemand die heel veel verstand heeft van masteren maar totaal niet van muziek componeren en die stereo compressor mag niet overmatig veel links hebben...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back