Ik ga vier dingen verkopen:
Als eerste een dual DBX 263 Deesser. Doet goed wat hij moet doen.
Prijs €125,-
Als tweede Eventide H910 Harmonizer. een van de eerste harmonizers geloof ik.
Is een 110v versie. omvormer eventueel voor een meerprijs mee te leveren.
Kan een optioneel 2de outputboard in. Heerlijk om je signaal doorheen te sturen.
Geen (recente) referentie qua price te vinden. En niet de mooiste. Daarom €150,- euro
Jack kabels krijg je er bij.
De derde is een Stereo FET compressor. Echt een hele interessante en aparte bak. Wordt wel vergeleken met een ADR Stereo Compex F760. Klinkt erg goed. Een aanrader voor drums(bus). Heb er twee wat voor mij overkill is. Daarnaast expander en sidechain mogelijkheden. Dual mono of stereo.
€600,-
Als laatste de Waldorf XT 10 voices.
Deze stond al eerder hier aangeboden. Had de huidige marktwaarde veel te hoog ingeschat. Daarom €475,- Komt met adapter.
Helaas krijg ik ze niet mooier op de foto. Het is nogal een grauwe dag.
Als eerste een dual DBX 263 Deesser. Doet goed wat hij moet doen.
Prijs €125,-
Als tweede Eventide H910 Harmonizer. een van de eerste harmonizers geloof ik.
Is een 110v versie. omvormer eventueel voor een meerprijs mee te leveren.
Kan een optioneel 2de outputboard in. Heerlijk om je signaal doorheen te sturen.
Geen (recente) referentie qua price te vinden. En niet de mooiste. Daarom €150,- euro
Jack kabels krijg je er bij.
De derde is een Stereo FET compressor. Echt een hele interessante en aparte bak. Wordt wel vergeleken met een ADR Stereo Compex F760. Klinkt erg goed. Een aanrader voor drums(bus). Heb er twee wat voor mij overkill is. Daarnaast expander en sidechain mogelijkheden. Dual mono of stereo.
€600,-
Als laatste de Waldorf XT 10 voices.
Deze stond al eerder hier aangeboden. Had de huidige marktwaarde veel te hoog ingeschat. Daarom €475,- Komt met adapter.
Helaas krijg ik ze niet mooier op de foto. Het is nogal een grauwe dag.
deze gaat even op hold.
alles is weg en mag op slot!