• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DBX, Eventide, Valley People & Waldorf.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
Ik ga vier dingen verkopen:

Als eerste een dual DBX 263 Deesser. Doet goed wat hij moet doen.
Prijs €125,-
DBX263_FRONT.jpeg

DBX263_REAR.jpeg

Als tweede Eventide H910 Harmonizer. een van de eerste harmonizers geloof ik.
Is een 110v versie. omvormer eventueel voor een meerprijs mee te leveren.
Kan een optioneel 2de outputboard in. Heerlijk om je signaal doorheen te sturen.
Geen (recente) referentie qua price te vinden. En niet de mooiste. Daarom €150,- euro
Jack kabels krijg je er bij.
EVENTIDE_H910_FRONT.jpeg

EVENTIDE_H910_REAR.jpeg

De derde is een Stereo FET compressor. Echt een hele interessante en aparte bak. Wordt wel vergeleken met een ADR Stereo Compex F760. Klinkt erg goed. Een aanrader voor drums(bus). Heb er twee wat voor mij overkill is. Daarnaast expander en sidechain mogelijkheden. Dual mono of stereo.
€600,-
VALLEY_PEOPLE_610_FRONT.jpeg

VALLEY_PEOPLE_610_REAR.jpeg

Als laatste de Waldorf XT 10 voices.
Deze stond al eerder hier aangeboden. Had de huidige marktwaarde veel te hoog ingeschat. Daarom €475,- Komt met adapter.
Waldorf_MWXT.jpeg

Helaas krijg ik ze niet mooier op de foto. Het is nogal een grauwe dag.

Heel veel interesse in de Eventide. Blijkbaar is de prijs goed:) deze gaat even op hold.

Eventide en dbx zijn zo goed al verkocht.
rest de compressor en de microwave xt.
Kan over de compressor zeggen dat het echt een hele goede compressor is. Waarschijnlijk denkt iedereen bij Fet gelijk aan een Urei 1176. Ik heb beide staan en een 610 is echt heel wat anders dan een 1176. Zeker voor drums. percussive sounds en lead achtige sounds.
De microwave behoeft denk ik geen uitleg.

Alleen de valley people is nog beschikbaar. €600,- euro of een goed bod. Ben ook wel in voor iets leuks om te ruilen:
compressor
eq
synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back