Hallo allemaal

DaniC

Spaart nog steeds flippos
Hey,

Ik ben Daniel en ik kom uit Grave, Noord Brabant. Ik ben 19 jaar en ongeveer een jaar aan het klungelen met wat programma's om muziek te maken.
Ik heb hiervoor 5 jaar gitaar gespeeld (elektrisch) en ik heb ook 2 jaar in een band gespeeld hiermee. Daarna ben ik me meer gaan interesseren in het producer wereldje en zo ben ik op deze forum terechtgekomen.:D

Tegenwoordig gebruik ik het programma FL Studio 10 (Producer Edition)

Ik heb ook verschillende plugins zoals Nexus en Sylenth1.

Ik richt me vooral op de wat hardere stijlen zoals hardstyle en hard trance. Ik heb een tijdje wat dubstep gemaakt maar dat vond ik na de hand niet interessant genoeg :( (stiekem was ik er ook niet zo goed in.):engel:

Kortom: Kheb veel plezier in m'n hobby en ik ben hier om iets te leren en om anderen ook te helpen als dat zou kunnen.

Hier is mn geluidswolk:
https://soundcloud.com/wave-encoderz

Hier alvast een stukje waar ik op dit moment mee bezig ben.
Alle feedback is welkom.

Cheers!
Daniel ;)

Attachments

• Wave Encoderz - Close Combat (rm).mp3
    3,2 MB · Bekeken: 130
ik heb he-le-maal geen verstand van deze muziek, de gierende geluiden zijn leuk, maar een beetje geïsoleerd. ik zat de helft te wachten op een lekkere zware loop eronder en toen die niet snel genoeg kwam ben ik afgehaakt.

evenzogoed, van harte welkom, voor zover ik daar iets over te zeggen heb.

gitaarspelen in een band lijkt me trouwens oneindig veel leuker dan op je kamer muziek maken met synths en/of pc.
en je scoort ook veel makkelijker. wat dan ook.

19 in Grave ! geweldig.

dat was ik ooit ook, alleen dan in de Generaal De Bons kazerne aan de Generaal De Bonsweg. dan kan je toch beter op je kamer muziek maken met synths en/of pc.

veel plezier en nogmaals welkom hier.

niet lullig bedoelt maar ik hoor alleen maar de vengeance en hardstyle sample cd. Probeer zelf ook sounds te maken is mijn tip! :okdan:

Back