Te koop aangeboden: deze mooie analoge filter met zowel een mono input (filter1) als stereo input (filter2) maar deze is ook mono te gebruiken 
Deze filter beschikt over uitgebreide MIDI functies en kan geclocked worden aan 4 verschillende types LFO. De ADSR enveloppe kan door een extern signaal getriggered worden alsook door MIDI.
Er zijn 2 filters die kunnen gezet worden op Lowpass,Bandpass, Highpass en Notch met bijbehorende parameters cutoff en resonance. Het Mono kanaal kan van -12dB/oct, -24dB/oct -48dB/oct. Het stereo van -12dB/oct tot -24dB/oct.
Na de filtersectie zijn er ook nog 2 effecten. Phase shifter(speed & depth) & Distortion (amount) waarna ook nog een 2 bands EQ volgt.
Erg bruikbaar filtertje dus. + Alle parameters kunnen met MIDI CC extern toegewezen worden en dus opgeslagen worden.
Gaat weg omdat ik graag uitersten op zoek en graag een Sherman Filterbank Rack zou hebben (zie te mijn topic in te koop gevraagd)
dit is tevens ook de ruiloptie
tot zover mijn zegje. Nog eens de Specificaties uit het manual:
Filter: LOW PASS, HIGH PASS, BAND PASS, NOTCH
2 POLE, 4 POLE, 8 POLE (Mono channel only)
Effects: PHASE SHIFTER, DISTORTION
Control: LFO WAVE (Triangle, Square, Sawtooth, Random), ENVELOPE GENERATOR (A,
D, S, R), MIDI CLOCK SYNC (on/off)
Knobs INPUT (x2), CUTOFF (x2), RESONANCE (x2), LEVEL (x2), PAN (Mono channel
only), A, D, S, R, RATE, DEPTH, L-R PHASE, SPEED, DEPTH (PHASE SHIFTER),
OUTPUT (DISTORTION), HIGH, LOW (EQ), MAIN VOLUME, PHONES LEVEL
Keys 2 POLE (x2), 4 POLE (x2), 8 POLE (Mono channel only), CUTOFF, RESO, WAVE,
LFO, ENVELOPE, TRIGGER, TAP TEMPO, BEAT, - 3 -, MIDI CLOCK SYNC,
LINK, INVERT, PHASE SHIFTER, DISTORTION, +, –, MIDI CH., CC NUMBER
Levers FILTER TYPE (2 x2), DESTINATION
Connectors:
MONO IN 6.3mm phone jack x1 (Impedance 47k Ohms), max. +16dBm
STEREO IN 6.3mm phone jack x2 (Impedance 47k Ohms), max. +16dBm RCA x2, LINE/PHONO
(Impedance 19k/32k Ohms), max. 0dBm /–33dB
OUTPUT L/R 6.3mm phone jack x2 (Impedance 1k Ohms),
Het filter werd vroeger vnl. gebruikt voor de MPC series van Akai. Filtertje begint een beetje vintage te worden is is ook niet meer verkrijgbaar normaal.
Foto's gewenst? Altijd mogelijk.
Vraagprijs: 250 euro
of Sherman Filterbank 2 + opleg.
Deze filter beschikt over uitgebreide MIDI functies en kan geclocked worden aan 4 verschillende types LFO. De ADSR enveloppe kan door een extern signaal getriggered worden alsook door MIDI.
Er zijn 2 filters die kunnen gezet worden op Lowpass,Bandpass, Highpass en Notch met bijbehorende parameters cutoff en resonance. Het Mono kanaal kan van -12dB/oct, -24dB/oct -48dB/oct. Het stereo van -12dB/oct tot -24dB/oct.
Na de filtersectie zijn er ook nog 2 effecten. Phase shifter(speed & depth) & Distortion (amount) waarna ook nog een 2 bands EQ volgt.
Erg bruikbaar filtertje dus. + Alle parameters kunnen met MIDI CC extern toegewezen worden en dus opgeslagen worden.
Gaat weg omdat ik graag uitersten op zoek en graag een Sherman Filterbank Rack zou hebben (zie te mijn topic in te koop gevraagd)
dit is tevens ook de ruiloptie
tot zover mijn zegje. Nog eens de Specificaties uit het manual:
Filter: LOW PASS, HIGH PASS, BAND PASS, NOTCH
2 POLE, 4 POLE, 8 POLE (Mono channel only)
Effects: PHASE SHIFTER, DISTORTION
Control: LFO WAVE (Triangle, Square, Sawtooth, Random), ENVELOPE GENERATOR (A,
D, S, R), MIDI CLOCK SYNC (on/off)
Knobs INPUT (x2), CUTOFF (x2), RESONANCE (x2), LEVEL (x2), PAN (Mono channel
only), A, D, S, R, RATE, DEPTH, L-R PHASE, SPEED, DEPTH (PHASE SHIFTER),
OUTPUT (DISTORTION), HIGH, LOW (EQ), MAIN VOLUME, PHONES LEVEL
Keys 2 POLE (x2), 4 POLE (x2), 8 POLE (Mono channel only), CUTOFF, RESO, WAVE,
LFO, ENVELOPE, TRIGGER, TAP TEMPO, BEAT, - 3 -, MIDI CLOCK SYNC,
LINK, INVERT, PHASE SHIFTER, DISTORTION, +, –, MIDI CH., CC NUMBER
Levers FILTER TYPE (2 x2), DESTINATION
Connectors:
MONO IN 6.3mm phone jack x1 (Impedance 47k Ohms), max. +16dBm
STEREO IN 6.3mm phone jack x2 (Impedance 47k Ohms), max. +16dBm RCA x2, LINE/PHONO
(Impedance 19k/32k Ohms), max. 0dBm /–33dB
OUTPUT L/R 6.3mm phone jack x2 (Impedance 1k Ohms),
Het filter werd vroeger vnl. gebruikt voor de MPC series van Akai. Filtertje begint een beetje vintage te worden is is ook niet meer verkrijgbaar normaal.
Foto's gewenst? Altijd mogelijk.
Vraagprijs: 250 euro
of Sherman Filterbank 2 + opleg.