• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

UAD-2 QUAD PCIe Kaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lxvinyl

Nieuwkomer
Te koop aangeboden de UAD-2 Quad Kaart, wegens overstap naar een andere computer.
Dit is de zwaarste versie en hij komt met de plugins die Universal Audio standaard levert bij de kaarten.
Dat is de Analog of de Classic Bundle (Ik kan dat nu niet controleren omdat hij niet meer in mijn computer zit maar zie onder de tekst van UAD).

De kaart wordt gewoon keurig op jouw naam overgeschreven waardoor je dus ook gewoon origineel eigenaar wordt en alle software updates kunt downloaden en evt. later additinele plugins kan installeren.

Weinig gebruikt en in absolute nieuwstaat. Eventueel te ruil voor een UAD Satellite (ik heb nl in mijn huidige computer geen pci-e sloten meer, vandaar ook de verkoop).

Ik vraag voor de kaart 599,-- en daarvoor mag je hem direct op komen halen, of anders een reeel voorstel.

Zie hier nog de tekst met betrekking tot de bijgeleverde plugins van Universal audio:

Note: All UAD1 and UAD2 cards will have the "Mix Essentials" or the "Analog Classics" plugins, and these do not have to be transferred (Mix Essentials Plugins for UAD1/UAD-2: 1176 SE, Pultec EQP-1A, RealVerb Pro, CS-1 Plugin suite, Nigel Plugin suite (Nigel not available for UAD-2)/ "Analog Classics" for UAD2: 1176SE and 1176LN Compressor/Limiter, LA2A Compressor, Pultec EQP-1A Program Equalizer, RealVerb Pro Room Modeler, CS-1 Channel Strip).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back