Electro Harmonix SMALL STONE

Status
Please reply by conversation.

DigiLoog

Ouwe rot
Hoi,

Ben op zoek naar de originele EHM Small Stone phase shifter uit de zeventiger jaren.
Die met de tekst ''SMALL STONE" in de kleur ORANJE gedrukt.
Ben geen gitarist en gebruik hem derhalve niet met mijn voeten, hij staat bij mij in zicht en bedien hem dan ook met mijn :okdan:en, daarom ben ik (zal moeilijk worden, maar probeer het toch) naar een krasvrij exemplaar met originele draaiknop en switch, natuurlijk moet hij ook 100% werken.
Heb er een goed bedrag voor over.
Ben dus niet op zoek naar latere ''RE-ISSUES'', dus die aanbieden is zinloos.

Alvast bedankt.

Ik denk dat een mint voetpedaal nogal moeilijk te vinden is. Ik heb nog wel een kakigroene Russische die er net zo reliced uitziet als een tank na de oorlog. Heel veel sfeer zo, maar niet wat jij zoekt (en ik doe hem niet weg).

Ik heb hier 2 originele liggen (en ook die Russische) waarover jouw tank gereden lijkt te zijn :)
Maar ook die gaan niet weg.

Nou heb toch nog een hele mooie gevonden, bijna :engel: in nieuwstaat.
Mooie aanvulling op mijn re-issue, heb ze qua sound nog niet met elkaar vergeleken, heb hem net binnen en er nog geen tijd voor gehad, ik weet wel dat tussen de oude originele Electric Mistress en de re-issue die ik beiden had een wereld van verschil zat qua sound.
Het bleek overigens dat EHM een bepaalde tijd rode knoppen op z'n switches heeft gebruikt, dus die is wel origineel net zo als de pot van de RATE knop.
Die staat wel hoog, maar het blijkt dat bij verschillende producten (type's) uit die tijd de pot zo hoog staat, hij heeft overigens een kunststof as.

Attachments

• DSCF0144.jpg
    DSCF0144.jpg
    48,6 KB · Bekeken: 90
  • DSCF0138.jpg
    DSCF0138.jpg
    46,8 KB · Bekeken: 93
  • DSCF0136.jpg
    DSCF0136.jpg
    48,1 KB · Bekeken: 88
  • DSCF0137.jpg
    DSCF0137.jpg
    33,8 KB · Bekeken: 98
  • DSCF0145.jpg
    DSCF0145.jpg
    31,8 KB · Bekeken: 95
Ah, toch gekocht, mooi ;)

Ik had ooit ook een re-issue van de Small Stone (ipv Electric Mistress, typfoutje :P ) maar die vond ik wat te zacht, gebruikte m voor de gitaar overigens.

Status
Please reply by conversation.
Back