• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kenton toestellen/Genoqs Nemo Sequencer/Firewire kaartjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

taifun

Stamgast
*Kenton Thru-5: 30 euro

Ik verkoop deze midi splitter van het topmerk Kenton omdat ik er geen gebruik van maak, nauwelijks gebruikt, inclusief originele adapter. Wat doet het? Je sluit een midi kabel aan en krijgt aan de andere kant van het toestel 5 kopies van het inkomende signaal. Perfecte staat, als nieuw, met originele adapter en verpakking.

*Kenton Pro Solo MKII midi CV converter: 100 euro

k verkoop dit toestel omdat ik het zo goed als nooit gebruikt heb (dit wegens verandering in studio setup kort na aankoop). Ideaal om analoge monofone synths te besturen die geen midi verstaan! Zo goed als nieuw, inclusief originele adapter en verpakking. Lees hier een review van dit toestel: http://www.kentonuk.com/reviews/pro-solo-mkII-review-sos.pdf

*Lycom 2-PORT PCI-E 1394A FireWire 400 CARD : 10 euro

Met deze pci-express kaart (x1 aansluiting, laag profiel) voeg je 2 firewire 400 poorten toe aan je pc. Ook bus-powered toestellen kunnen worden aangesloten want de kaart heeft stroomvoorziening. In perfecte staat. Texas Instruments chip.

*Siig Firewire 400 Pci-E Card NN-E20012-S2 : 20 euro

Ik verkoop deze Siig Firewire 400 Pci-express card (x1, low profile). Hiermee voorzie je je pc van 2 bijkomende firewire aansluitingen met ingebouwde voeding voor bus powered toestellen. Siig is een oerdegelijk merk. Deze kaart heeft Texas Instruments chip. Perfecte staat.

*Genoqs Nemo Sequencer: 850 euro

Deze sequencer heeft (na z'n grote broer de Octopus dan...) zowat het meest uitgebreide gamma aan functies die je ooit zal vinden in een midi-sequencer. Oerdegelijk gebouwd en zeer speciaal design. Met originele verpakking, handleiding en adapter. Ik ben de eerste eigenaar van dit toestel, paar jaar terug nieuw gekocht aan +/- 1500 euro. In perfecte staat.

Kenton Pro Solo en Firewire kaartjes verkocht! De Kenton splitter en Genoqs Nemo Sequencer zijn nog beschikbaar! Tevens te koop: Vengeance Producer Suite - Metrum & Multiband Compressor aan 140 euro - eLicenser inbegrepen!! Ik verkoop deze liefst samen, anders moet je mij een eLicenser sturen of bij mij komen om één van de licensies erop te zetten.

Nog te koop:

Korg Wavestation 250 euro
Vengeance Producer Suite - Metrum en Multiband Compressor 140 euro
Genoqs Nemo Sequencer 850 euro

de rest is al verkocht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back