MPC-2000XL 32MB, 8 outputs, SCSI

wolfpac

Stamgast
hallo

heb hier een mpc 2000xl staan

een perfect werkende mpc-2000xl met 32mb, 8 aux outputs, scsi, smtpe en digitaal

alle knoppen zijn veranderd met de spullen van mpc stuff

bv

black fatt pads
ik heb ook een card reader erbij maar moet nog een behuizing bij

wat is een redelijk prijs voor de mpc 2000 xl

400 zonder outs......550 met outs

For the record: wolfpac heeft dit exemplaar -afgelopen zaterdag!- van een ander lid gekocht voor 250 euro. Dit andere lid had hem ook voor 250 euro van mij gekocht.

Vervolgens komt wolfpac hier om een prijs vragen en zet hem voor bijna 3x zoveel terug op SF: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=163279

Ik weet niet of ik met deze post en/of wolfpac met hun advertentie forum-regels overtreedt, maar dit soort gewoeker is natuurlijk waardeloos en moet minstens even bekend worden gemaakt.

Mods: mocht deze post tegen forum-regels zijn hoor ik het graag.

Mede-sf leden: ik zou zeggen, doe je voordeel met deze informatie en ga niet meer dan 250 euro neerleggen voor een 2000 XL die beschadigd is (of zelfs voor één die als nieuw is).

Ik stel voor dat de heren (2x) wolfpac ergens anders dan op SF gaan woekeren. :doei:

....ik ben dat andere lid.
Ik moet zeggen dat ze de MPC via Marktplaats van me gekocht hebben en dachten dat ik toch niet op Synthforum zit, maar dit getuigt van weinig respect voor de mede synthforummert....

Ik heb de mpc tekoop vanwege prive redenen en kan het geld gebruiken

Daarom moet ik hem weer in de verkoop doen

Beter doe je je me eerst een prove bericht sturen in plaats dat je het zo doet

Thanks

Kan een mod deze sluiten voor dat die kerel nog meer gaat zeiken
Kan ik persoonlijk op dit moment niet hebben

Alvast bedankt

En als er nog iets is kan je me prive bericht sturen is wel zo netjes

zoals ik je al heb gezegd in prive bericht

dat dit prive redenen heeft

ik heb de mpc met schroeven gemaakt en binnenkort krijg ik een nieuwe voorkant van mpc stuff

dus weet niet wat het probleem is

dat ik hem voor goedkopere heb gehaald oke
gebeurt zovaak dat andere mensen hem voor duurder verkopen dat is leven

heb je niks nuttigs meer tezeggen dan laat ik het hier bij

en ga verder met me prive leven

Gast, je vraagt om advies, dat krijg je....daarna besluit je er nog een schepje euro's erbovenop te gooien en hem door te verkopen.
Allemaal jouw goed recht, vooral doen, maar het laat wel een idee achter over jou en dat is ook wat waard.

Kan me wel voorstellen dat als je haast met verkopen hebt ipv prive omstandigheden dat je dan een prijs vraagt waar iedereen toedeledokie bij denkt :doei:

Denk ook wel dat het redelijk on-topic is hier allemaal, je opent zelf een topic over een redelijke prijs.

Back