Helo menschen, ik ben niet helemaal nieuw, heb me ooit aangemeld toen ik op zoek was naar twedehands monitors
maar heb me verder nooit verdiept in analoge shizzle.
Ben nu tijdje bezig met produceren middels software, ben nu toch nieuwsgierig of ik dit kan combineren met hardware. Maar ik ben een echte leek op dit gebied.
De vraag is nu of jullie me in de goeie richting kunnen sturen bij het vinden van de juiste gear.
Ik ben op zoek naar iets, wat weet ik niet precies,waar ik een warme deephouse/dub techno/ambient sound mee kan produceren... En het liefst voor een paar honderd euro
Rondzwerven op de aanbod pagina heeft tot nu toe niet tot veel succes geleid, wel tot nog meer vragen, vandaar dat ik het op deze manier probeer..
Alle info is welkom!
maar heb me verder nooit verdiept in analoge shizzle.Ben nu tijdje bezig met produceren middels software, ben nu toch nieuwsgierig of ik dit kan combineren met hardware. Maar ik ben een echte leek op dit gebied.
De vraag is nu of jullie me in de goeie richting kunnen sturen bij het vinden van de juiste gear.
Ik ben op zoek naar iets, wat weet ik niet precies,waar ik een warme deephouse/dub techno/ambient sound mee kan produceren... En het liefst voor een paar honderd euro
Rondzwerven op de aanbod pagina heeft tot nu toe niet tot veel succes geleid, wel tot nog meer vragen, vandaar dat ik het op deze manier probeer..
Alle info is welkom!