TAL-NoiseMaker import .fxb (presets) in OSX

MvD

Ouwe rot
Beste medeforumers,

Ik heb al enige tijd de te gekke gratis pluggin TAL-NoiseMaker. Gisteren struinde ik eens het net af voor wat leuke presets , en ik heb er een aantal gevonden. Alleen nu de grote hamvraag, hoe kan ik deze "goed" importeren i.c.m. OSX?

Ik heb wel load presets gebruikt maar dat is bijzonder onhandig om elke keer een ander geluidje te aan te klikken. Tevens springt hij dan elke keer naar een andere map dan de map waar ik de vorige preset vandaan haalde.

Heeft iemand hier ervaring mee/een oplossing voor? Weet iemand waar de locatie op OSX is van de presets van de NoiseMaker?

hoi MvD,

Als je naar gaat naar HDD/user/library/applicationsupport, dan vindt je een map genaamd TAL-U-No-LX

daar staan de presets in. Als je mij dan even verteld waar je die nieuwe presets gevonden hebt, helemaal top :)

groetjes,

jeroen

anytime!

ik zit nu alleen te kijken en vraag me af of het wel klopt, ik denk misschien dat deze voor een van de andere plugins zijn. anyway, ik ga t nu ook uitzoeken, dus ik laat het wel horen!

Ik heb er gisteren wel 1 werkend gekregen (door elke keer handmatig door die mappen per geluid te gaan) maar weet niet meer welke van de 3 dat was.

Is cool ! Thanks !

ik heb het even uigedokterd, en werkt als volgt.

Als het goed is, zijn die banks in .fxb
het lijkt erop dat je .fxb bestanden niet kunt inladen in een .AU plugin. Wellicht dat je de vst versie kunt proberen ?

Hoi MvD,

Leuk dat je ook mijn Noise4U soundbank hebt gevonden. Ik heb de soundbank op een PC in een VST-host gemaakt in het .fxb formaat. Voor de mensen met een Mac heb ik losse patches in het eigen formaat van Noisemaker toegevoegd, helaas kun je geen bank maken in het eigen formaat. Ik heb zelf geen Mac, maar ik denk dat je die losse patches in moet laden en daarna als .aupreset moet opslaan en zo krijg je waarschijnlijk een .aupreset bank. Suc6 en indien mogelijk, laat mij even weten of het lukt.

Hoi peter,

Haha wat grappig. Wat is de wereld toch klein ;)

Ik ben er gisteravond inderdaad nog even mee bezig geweest maar 't was me niet gelukt. Met die losse patches lukte het inderdaad wel.

Ik zal van de week er nog even mee stoeien en ik zal het je terugkoppelen.

Bedankt voor je info!

Back