[Track] Just a Jammie...

barn

Detroit nerd
Hoi,

Gewoon een beetje gejammed...
Ik weet niet wat het is, maar op zich is het wel wat (hoewel niet mijn stijl).

De beats vind ik wel lekker klinken, alleen over de andere sounds heb ik rare gevoelens...
Dus misschien door afblaffing door jullie krijg ik ineens creatieve ideeën... je weet nooit :D

Anders gaat ie de prulluhbak in...

JAMMIE

Trackje geluisterd,

Is absoluut mijn stijl niet maar wel af.
Zou het nooit zomaar weggooien en ik ben ervan overtuigd dat er zat mensen zijn die zich wel in deze stijl 'vinden'
en het goed vinden . Vind zelf dat dat 'sleep-geluid' er lekker inzit.

Het is ook eigenlijk helemaal mijn stijl niet...
Hoewel ik de beats wel relaxt vind...

die sleep vind ik ook wel cool, alleen vind ik dus dat andere toontje zo raar... ik weet nog niet wat ik daarmee moet of iets anders voor in de plaats...

Wat voor element zou dat sleep geluid kunnen aanvullen...

P.S. als ik m'n MP4 misbruikt heb, laat ik het je ook weten... :D

Lijkt wel een soort aparte techno ofzo ;) Vind het wel leuk eigenlijk! Moet nog wel erg veel aan gebeuren maar het begin is interessant vind ik... Vooral ff goed naar de master kijken uiteindelijk (en de mp3 die je post in het vervolg ff op 128 kbps minimaal zetten....anders kan niemand je mix en master eerlijk beoordelen)

ik denk dat ik hem wat meer techno ga maken, door de melodie uit dat irritante toontje te halen, en daar vage ritmische bleeps van te maken... en misschien die sleep iets minder vaak laten horen, en wat stukkies het ritme (zoals op het laatst) wat meer ruimte en airplay geven...

magoed, zal er niet al te veel tijd meer aan besteden....

De beats zijn goed voor een bubbling nummer (shake your booty!)..alleen een beetje te vervormd...

Maar de rest van de sounds passen er niet bij...

Doe alleen de beats met een baslijn en laat een MC raggamuffin er overheen rappen !!

Origineel geplaatst door barn
ik denk dat ik hem wat meer techno ga maken, door de melodie uit dat irritante toontje te halen, en daar vage ritmische bleeps van te maken... en misschien die sleep iets minder vaak laten horen, en wat stukkies het ritme (zoals op het laatst) wat meer ruimte en airplay geven...

Ik zou er qua sound niet teveel aan veranderen hoor...meer qua opbouw etc. Wat ik nu zo hoor vind ik apart (dus vernieuwend) en toch Techno achtig... als je dat nou weer helemaal gaat veranderen/normaliseren wordt het nummer misschien alleen maar saai ...

Maar das dan weer puur mijn mening...

vernieuwend of niet...

het toontje/melodietje vink irritant en is niet mijn ding...
dat kan beter...

minder obvious zeg maar...

verder is het een soort van jam dus qua arrangement deed ik maar wat om vervolgens te hopen op coole bruikbare stukjes...

maar ik zal er nog kort aan sleutelen, en wie weet wordt het wat voor een één-plaat-persing...8)

Back