Hulp gezocht Roland D-50 en MKB-300

hitman

Ouwe rot
Hallo hiero,
Ik heb problemen met de d50 en mkb300, nml van beide toetsenborden geeft er 1 toets geen geluid, bij de -50 geeft 1 toets een harder geluid en van de -300 is er een toets gebroken. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Met briljante groeten,
Niels

Bij Roland Benelux kun je hiervoor onderdelen bestellen. De D50 is een bekend probleem, heeft te maken met een strip onder te toetsen. Weet niet of ze dit rechtstreeks naar eindgebruikers uitleveren, anders even naar een Roland dealer in de buurt stappen

Dank je, ga ik morgen meteen doen.

Heel handig, maar ik ga het niet eens proberen. Ik ben in staat om hem uit elkaar te halen, in elkaar te zetten en dan doet hij het niet meer.

Ze praat "raar" omdat ze zo goed als doof is en met verschillende handicaps is geboren. Beetje onnozele uitspraak.. :r

Hoezo onnozele uitspraak????? beetje rare opmerking van je.

Geef alleen aan dat ze een beetje raar spreekt, dat men niet meteen het filmpje niet verder af gaat kijken vanwege dat, omdat hierin duidelijk aangegeven word hoe men de D50 kan repareren/schoonmaken

Zegt meer iets over jouw belevenis, zucht!!!!

Hoezo onnozele uitspraak????? beetje rare opmerking van je.

Geef alleen aan dat ze een beetje raar spreekt, dat men niet meteen het filmpje niet verder af gaat kijken vanwege dat, omdat hierin duidelijk aangegeven word hoe men de D50 kan repareren/schoonmaken

Zegt meer iets over jouw belevenis, zucht!!!!

Laten we het houden op de interpretatie mogelijkheden van het mooie internet medium! Was een verkeerde interpretatie van mijn kant dan!

No hard feelings! :okdan:

Back