Live Music Arnhem failliet

arnomusicman

Radiation!
Helaas weer een goede muziekzaak die het niet haalt..........................
http://www.livemusic.nl/Algemeen-Nieuws/Einde-van-een-tijdperk

Ik kom er al sinds begin jaren '90. Soms minder maar vaak ook wel vakbekwaam personeel.
Jammer dat ze het niet konden halen. Vriese in Doetinchem is ook al failliet geweest en die hebben een doorstart gemaakt. God weet hoelang dat goed gaat. En dan hebben we er nog een paar in Nijmegen en dan is het wel gedaan met muziekwinkels in de regio KAN (Knooppunt Arnhem-Nijmegen).

Oooooo dat is jammer. Het was me wel een rare locatie.. Ze moesten het niet van het gewone winkelvolk hebben. Heb er m'n KT76 gekocht en m'n JX3P is eens via hun in de reparatie gegaan. Toen ik in Arnhem werkte ging ik er regelmatig effe langs.

Oooooo dat is jammer. Het was me wel een rare locatie.. Ze moesten het niet van het gewone winkelvolk hebben.

Nee, je zag wel dat Arnhem niet de meest geschikte stad is voor muziekwinkels. Het centrum was denk ik te duur wat betreft huur vs. omzet. Ze zaten ook in een niet al te groot pand in de Looierstraat vroeger. Eiland muziek zat vroeger ook in een te kleine locatie in het centrum. Die hebben toen ook al de rand van de stad opgezocht.

2 Zelfs..

Muziek Centrum Venray met een pandje aan de rand van het 'centrum': (bas)gitaren, kabels, versterkers, paar keyboardjes, etc. en een pand op 't industrieterrein met slagwerk en blaasinstrumenten.

En natuurlijk Hans van Bree: redelijk in 't 'cenrum' met van alles, incl. een paar standaard synths (Korg, Yamaha, etc.), maar niet veel. Zelf vindt ie dat ie scherpe prijzen heeft :D Echte verkopers mentaliteit..

Back