12bit reverb gevraagd

Status
Please reply by conversation.
ik heb een rev 7 van yamaha

zoek ze eigenlijk nog ouder ,zonder menu,s... mischien de ibanez zal even checken of ik er iets over kan vinden,bedankt

Die Ibanez is geen reverb, is meer een analoge delay qua features en bediening. Ik heb hem ook. Geen idee waarom brz hem kut vindt klinken, misschien te clean voor 12 bit of zo?

ik heb een drv2000 van korg , zeg het maar even, staat nog bij m'n advertentie.
uitgebreide midiimplimentatie etc..

die ouwe zoom studio rackjes moet je hebben voor die lofi zooi :)

Heb ook nog twee stuks Boss RV1000 staan.......30 euro per stuk.

boss-rv-1000-digital-reverb-216812.jpg

Niet mijn foto..

Ik ben heel erg benieuwd waar je hem voor wil gebruiken of wat maakt dat je specifiek naar een 12 bitter vraagt.

Oudere reverbs die ik heel gaaf vind: Space Station, Lexicon 200, PCM70 (en de 60 wellicht ook maar die heb ik nooit gehad). De Space Station is wel erg prijzig geworden, maar de andere zijn nog wel te doen.

voor lo-fi recordings daarom echt hoe ouder hoe beter,denk dat de boss me nog te clean (bruce),maar wie weet kom ik er op terug,, wil echt dat ruizige ranzige horen

Ik heb nog een Yamaha D1500, vor als je het echt oud wil hebben (Favo delay van Bob Clearmountain)

voor lo-fi recordings daarom echt hoe ouder hoe beter,denk dat de boss me nog te clean (bruce),maar wie weet kom ik er op terug,, wil echt dat ruizige ranzige horen

die kleine 0.5boss units mischien
daar zijn bv veel mods voor .. intren de bit clock terug draaien
kan ook by sommige van die ibanes dm delays .. worde de tyd langer sound wel degelijk minder bitr / gruiziger

heb effe niks ;-]]
:engel:

deze richting zoek ik

Yamaha R1000 (heb ik gehad,maar in een ruil weer wegedaan) of dynacord drp-16 ,etc early mid 80,s cheap,hands on knopje ,geen menu,s

Status
Please reply by conversation.
Back