KLANKEN OM IN TE WONEN 6 en 13-4 Hasselt

'Floris Vanhoof (°1982) is een veelzijdig beeldend kunstenaar, filmmaker, muzikant, curator, instrumentenbouwer en bricoleur.'

hij is VOORAL een bricoleur dat is vast en zeker.

heb eens een 'live' gezien van hem,zette gewoon een ipod op waar alles al op stond en daarover een beetje geknoei met een gebricoleerde synth

De tijd die in zijn gepushte promotie steekt lijkt belangrijker dan de inspanning voor zijn muziek,daar is geen twijfel over.

Wat men allemaal niet moet doen om het artiestenstatuut te bekomen of behouden in belgie en die maandelijkse 1100euro te ontvangen zonder dat ze je kunnen dwingen om ander werk te aanvaarden
niet in verband met cultuur/artistiek etc.

Mening en kritiek zijn welkom, en elk optreden zal wel niet evengoed zijn :)
maar ik wil wel wat toevoegen:

Ik ga gewoon werken en heb geen subsidies of artiestenstatuut.
En denk niet dat ik aan die installaties en programma's en concerten veel aan ga overhouden.
Waar maanden vrije tijd in zitten als je het maken van de installaties er bij telt.

Signalen uit de MP3 die je hebt gezien dienen om
-projectoren aan te sturen
-cv modules aan te sturen
-te filteren en te mixen met de rest van de modular

dat deden ze in de 70's ook al, maar mijn bandrecorder is wat zwaar en fragiel altijd mee te nemen.

Hij heeft wel een leuk hobbyhok om op z'n sloffen te bricoleuren... :okdan:

FlorisVanHoof.jpeg

Mening en kritiek zijn welkom, en elk optreden zal wel niet evengoed zijn :)
maar ik wil wel wat toevoegen:

Ik ga gewoon werken en heb geen subsidies of artiestenstatuut.
En denk niet dat ik aan die installaties en programma's en concerten veel aan ga overhouden.
Waar maanden vrije tijd in zitten als je het maken van de installaties er bij telt.

Signalen uit de MP3 die je hebt gezien dienen om
-projectoren aan te sturen
-cv modules aan te sturen
-te filteren en te mixen met de rest van de modular

dat deden ze in de 70's ook al, maar mijn bandrecorder is wat zwaar en fragiel altijd mee te nemen.

Ah,je bent het zelf die het topic starte.

ok nou goed ben ik goed mis met dat artistenstatuut,zoveel te beter,je laat het wel zo uitschijnen hoor anders deel uit te maken van de profiteurs.
Als je toch op die manier in de kijker kan springen zoveel te beter dan,maar blijf zoals je bent. ik ken er heel wat die hetzelfde doen enkel voor dat statuut te bekomen,te lui om te gaan werken,ze pushen promotie dan ook op alle mogelijke manieren aan
de minimum geboekte dagen/jaar te geraken om in aanmerking te kunnen komen voor het statuut. In brussel alleen al op enkele jaren dubbel zoveel aanvragen,kan niet blijven duren,de regels zijn ondertussen strenger,maar toch zijn er tal van fake 'artisten' die eraan geraken.

die ipod die afspeelde was wel degelijk een background opname die afspeelde..
verschillende mensen vonden dat niet echt 'origineel'..zal ik maar zeggen

in ieder geval,good luck en succes met de bricolage!

@2206: dat je nog zo rustig en redelijk reageert op dat azijnpissen, knap hoor.

als ik de tijd heb wil ik graag eens komen kijken, altijd leuk te zien hoe iemand z'n ideeën concretiseert. respect

@2206: dat je nog zo rustig en redelijk reageert op dat azijnpissen, knap hoor.

als ik de tijd heb wil ik graag eens komen kijken, altijd leuk te zien hoe iemand z'n ideeën concretiseert. respect

Voor wie absoluut zijn doel wil bereiken is alle reclame goed ,ook 'slechte',topic komt enkel maar in de kijker,zoals je commentaar bewijst ;)

Men moet dan ook zeker altijd rustig reageren anders bestempelen ze je meteen anders dan wat je laat blijken.

Back