• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Korg TritonLE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RMW

Ingeburgerd
Ik doe mijn TritonLE na een maand of 4-5 alweer weg omdat ik er voor m`n gevoel gewoon niet uithaal wat
erin zit. Maar omdat er nog een afbetaling inzit wil ik er wel een redelijke prijs voor hebben. Inclusief 32MB flash card
en nog dik een half jaar garantie 1100. Tevens zitten de kabels voor je stereotoren en de MIDI kabels erbij.

Email spikey@cytag.nl of reply hier, langere wachttijd aangezien ik in Noorwegen zit voor nog een week.

Ik wil niet lullig doen, maar nieuw heb je 'm al voor 1049,-

Met zo'n kaartje erbij kost ie nieuw dan 1075,-

Ik denk dat je toch flink zult moeten zakken om 'm te verkopen.

Net nagekeken, en warempel, je hebt gelijk... wist het nog niet eens. Lekker dan.

Anyway, dan ga ik naar de 950 inclusief dus de drie kleine extra's. Maar hij is ZGAN en met garantie dus die prijs zie
ik er ook wel graag voor. Levering in NL mogelijk mits je niet al te ver van me vandaan zit (ik ben vaak in Utrecht, Hilversum, Rotterdam, en Nijmegen-Arnhem)

Ik heb geen interesse ofzo hoor !

Heb al een Triton classic. Was puur ter informatie bedoeld.

*kick poging 2*

Ik maak er maar 'n vraagprijs van ;)

[heel erg flauw mode]

Begin maar met vragen dan. Wij raden wel.
En wie wint heeft prijs?

[/heel erg flauw mode]

Maar dit is een mooie synth om van alles en nog wat mee te doen. Het is een (ja!) alleskunner. Zeker de moeite waard om na te denken je spaarvarkentje te slachten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back