Dringend op zoek naar een toetsenist voor Show Coverband: de Daltons

Royoz

Stamgast
Daltons zoeken toetsenist!

Ben jij een toetsenist met ervaring en zoek je een gezellige show-coverband waarbij plezier en gedrevenheid een goede balans kennen, neem dan contact met ons op via de website: www.de-daltons.nl of stuur een mail naar: info@de-daltons.nl. Wij spelen onder andere op tentfeesten, kermissen, festivals, bedrijfsfeesten en bruiloften.

Interesse? Laat van je horen!

Groeten van Roy

Ohja, hier ook nog een paar hoogtepunten....;-)

2007 Clash of the Coverbands - Finale Gelderland (publieksprijs)
2008 Clash of the Coverbands – Halve finale Nederland
(Paradiso Amsterdam 2e prijs)
2008 3FM – Muzikale Elfstedentocht (1e prijs)
2008 Reurpop – 2,5 uur op het hoofdpodium!
2010 Radio 2 – Top 2000 de covers (3e beste coverband van Nederland)
2011 Voorprogramma 3Js

Ik denk niet dat er op dit forum veel mensen zijn die in deze stijl muziek (willen) maken. Het is niet allemaal heel erg "rock en roll". Veilige muziek en ik hoor zelfs ski hut achtige klanken. Zodra ik zelf proud mary hoor dan haak ik eigenlijk meteen al af. Dat is wel zo afgezaagd.

Maar goed ik hoop in elk geval dat je een toetsenist zult vinden. Zie dit bericht dan daarom maar als een schopje......

Paul

Ik denk niet dat er op dit forum veel mensen zijn die in deze stijl muziek (willen) maken. Het is niet allemaal heel erg "rock en roll". Veilige muziek en ik hoor zelfs ski hut achtige klanken. Zodra ik zelf proud mary hoor dan haak ik eigenlijk meteen al af. Dat is wel zo afgezaagd.

Maar goed ik hoop in elk geval dat je een toetsenist zult vinden. Zie dit bericht dan daarom maar als een schopje......

Paul

kan wel zien dat jij nog nooit helemaal los bent gegaan op de Reulse winterdag ;)

Volgens mij redelijk vergelijkbaar met de bagger die ik al jaren in diverse coverbandjes speel. Op zich niks mis mee, toch ? Denk dat er wel meer van dat soort hier zitten.
Ze hebben er zelf flink lol in, en zo te zien het publiek/plebs ook.
Volgens mij zie ik hier meer volk dan in de Noodlebar.

Nee, Leo, dat wil je echt niet :-)
Ik wil al jaaaren op de een of andere manier diep de synths in duiken, maar kom er maar niet aan toe. Dan maar proberen mijn lol te halen uit mijn best doen om andermans werk na te spelen. Vind ik eigenlijk ook wel leuk.
Ik ben gewoon stikjaloers op eigenaars van echt leuk spul.
Voor dat coveren heb ik nu twee bruikbare plankjes, licht in gewicht, maar ook in kwaliteit.
Zitten boordevol voor mij bruikbare presets.
Maar het liefst zit ik uren te kutten met een ouwe doos vol met knopjes.
De lol die ik vroeger had met mijn MS20 en Juno 6 heb ik al lang niet meer gehad.
Later met mijn D110 en een Atari, met relatief minimale middelen toch leuke dingen doen.
Misschien moet ik die oude weg maar weer eens inslaan.
Een keer niet me inzetten voor de bands, maar lekker in mijn hok helemaal voor mezelf lol gaan maken.

deze band is gewoon op zoek naar een toetsenist en het lijkt me, afgaand op de video's, een zeer vermakelijke groep. Ik snap niet, waarom daarover allerlei nutteloze discussies gevoerd moeten worden, vooral niet als je bedenkt dat Proud Mary signifikant meer mensen aan het dansen heeft gebracht dan alle slaapkamerdance bij elkaar.

deze band is gewoon op zoek naar een toetsenist en het lijkt me, afgaand op de video's, een zeer vermakelijke groep. Ik snap niet, waarom daarover allerlei nutteloze discussies gevoerd moeten worden, vooral niet als je bedenkt dat Proud Mary signifikant meer mensen aan het dansen heeft gebracht dan alle slaapkamerdance bij elkaar.

:) +1

Ik snap niet, waarom daarover allerlei nutteloze discussies gevoerd moeten worden.

da's gek, ik snap het wel. op dit forum (en elders) wordt heel veel in de marge gezeken en commentaar geleverd, vaak uit verveling, of om eens over een randverschijnsel te communiceren met anderen, of iets van jezelf te laten horen. commentaar leveren zit in ons bloed - kijk naar je eigen post.

daarom snap ik ook, dat jullie de discussie nog verder de marge intrekken, ook als je zo'n discussie niet snapt.

doe mij daarom maar geen +1 ;)

En daarom is het juist zo afgezaagd geworden.
Op het moment dat ik op een feest ben en dit soort nummers worden gedraaid (zoals ook bv Meatloaf) ga ik even naar het toilet. Daarmee zeg ik niet dat het slechte nummers zijn, alleen heb ik ze te vaak gehoord

Ik bedoel ook absoluut niet dat deze band een matige of slechte band is, voor de doelgroep is het een goede band afgaande op de video's

Agh en zie mijn opmerking als een terloopse opmerking. Ik reageer nu eenmaal snel als ik wat lees. En dit is natuurlijk een forum en de essentie daarvan is dat je een discussie/gesprek voert. Als niemand zou reageren is de lol er ook snel van af.

De dance is overigens tegenwoordig de grootste muziekstroming die er is en kan aardig wedijveren met proud mary. Als ik lees dat Armin binnen 3 uur Madison square garden uitverkoopt dan is dat niet in de marge meer.

Paul

da's gek, ik snap het wel. op dit forum (en elders) wordt heel veel in de marge gezeken en commentaar geleverd, vaak uit verveling, of om eens over een randverschijnsel te communiceren met anderen, of iets van jezelf te laten horen. commentaar leveren zit in ons bloed - kijk naar je eigen post.

daarom snap ik ook, dat jullie de discussie nog verder de marge intrekken, ook als je zo'n discussie niet snapt.

doe mij daarom maar geen +1 ;)

Och, vond de opmerking over slaapkamerdance erg grappig. Omdat mensen vaak lopen te zeiken over bands (bijvoorbeeld die Proud Mary spelen), en intussen zelf alleen bezig zijn met appergiators enzo in hun 'studio's': slaapkamerdance.

Mijn opmerking over proud mary gaat nu een eigen leven leiden

Ik gaf het al aan. Ik zeg niet dat het een slecht nummer is. Het is alleen zo vaak gedraaid dat het voor een boring song is geworden

En zo zijn er nog tal van nummers die dood gedraaid zijn en als die dan gespeeld worden op een feestje waar ouderen en jongeren zijn, de jongeren meewarig kijken als die oude lui "uit hun dak gaan" op een voor hun volslagen onbekend nummer...... ;-)

Paul (is zelf ook een oude zak met zijn 47 jaar)

Btw: zou topicstarter dit allemaal nog volgen? Of heeft die al moedeloos opgegeven na zoveel oeverloos gezwam?

haha, nee hij is blij dat zijn topic telkens bovenaan staat: "there is no such thing as bad publicity" :D

Leuk toch dit , als ik zou kunnen spelen zou ik het graag doen.
Helaas komt er weinig zinnigs uit m'n vingers.

Sorry, mis de skills - en ik wil ook n beetje trouw blijven aan m'n eigen smaak

Succes!

Back