MSK
Psychopatisch lid
Hey,
Gebruik deze 2 te weinig dus doe ze weg.
In zeer goede staat, zonder defecten.
- Casio VL-tone VL 5.
Was onderdeel van mijn portable set-up, die bestond uit de VL-tone en een MPC 500,
Mpc heb ik niet meer en gebruik deze verder ook niet meer, past niet meer in mijn muziek.
In zeer goede staat. Werkt 100%
Richtprijs 50 euro
- Novation X Station 25, in perfecte staat, inclusief adapter en het een en ander aan toebehoren.
Leuke synthesizer met een breed palette aan sound design mogelijkheden,
ingebouwde effecten stereo, of mono van goede kwaliteit en ook nog als geluidskaart of midicontroller te gebruiken.
Gebruik het ding weinig wel veel gebruikt, maar zonde om hier te laten verstoffen.
Richtprijs; 200 euro.
Foto's op aanvraag,
kan verstuurd worden, of hier getest worden met koffie/thee/cola (liever niet er over heen gooien)
Omgeving wageningen.
Verzendkosten zijn voor de koper.
Gebruik deze 2 te weinig dus doe ze weg.
In zeer goede staat, zonder defecten.
- Casio VL-tone VL 5.
Was onderdeel van mijn portable set-up, die bestond uit de VL-tone en een MPC 500,
Mpc heb ik niet meer en gebruik deze verder ook niet meer, past niet meer in mijn muziek.
In zeer goede staat. Werkt 100%
Richtprijs 50 euro
- Novation X Station 25, in perfecte staat, inclusief adapter en het een en ander aan toebehoren.
Leuke synthesizer met een breed palette aan sound design mogelijkheden,
ingebouwde effecten stereo, of mono van goede kwaliteit en ook nog als geluidskaart of midicontroller te gebruiken.
Gebruik het ding weinig wel veel gebruikt, maar zonde om hier te laten verstoffen.
Richtprijs; 200 euro.
Foto's op aanvraag,
kan verstuurd worden, of hier getest worden met koffie/thee/cola (liever niet er over heen gooien)
Omgeving wageningen.
Verzendkosten zijn voor de koper.