• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Novation X Station / Casio VL-tone

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MSK

Psychopatisch lid
Hey,
Gebruik deze 2 te weinig dus doe ze weg.
In zeer goede staat, zonder defecten.
- Casio VL-tone VL 5.
Was onderdeel van mijn portable set-up, die bestond uit de VL-tone en een MPC 500,
Mpc heb ik niet meer en gebruik deze verder ook niet meer, past niet meer in mijn muziek.
In zeer goede staat. Werkt 100%
Richtprijs 50 euro
- Novation X Station 25, in perfecte staat, inclusief adapter en het een en ander aan toebehoren.
Leuke synthesizer met een breed palette aan sound design mogelijkheden,
ingebouwde effecten stereo, of mono van goede kwaliteit en ook nog als geluidskaart of midicontroller te gebruiken.
Gebruik het ding weinig wel veel gebruikt, maar zonde om hier te laten verstoffen.
Richtprijs; 200 euro.
Foto's op aanvraag,
kan verstuurd worden, of hier getest worden met koffie/thee/cola (liever niet er over heen gooien)
Omgeving wageningen.
Verzendkosten zijn voor de koper.

Casio VL tone is gereserveerd.
Novation x station kan ook eventueel geruild worden met een evt. een drum station, of een jomox mbase, MFB drumdoos, of als je iets anders leuks hebt, vraag het bij interesse.

Casio vl-tone is verkocht.
Novation prijsdaling naar 180 euro.
Werkt trouwens ook op batterijen!
:mega:

Laatste bump voor de novation anders houd ik em lekker zelf.
170 euro.

Geen interesse in Novation X-station, midi controller, VA,interface, pre amp en mixing tool voor deze prijs, dus mag op slot .
:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back