• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMU 0404 PCI kaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

De rek

Ingeburgerd
Hierbij bied ik mijn EMU 0404 geluidskaart aan. Ik ben de eerste eigenaar en heb de geluidskaart altijd gebruikt in mijn vaste computer. Ben nu overgeschakeld naar een laptop en daarmee een externe audiointerface. Daarom zet ik mijn EMU te koop. Hij heeft het altijd goed gedaan!

Je krijgt niet alleen de kaart en de bijbehorende kabels, maar ook:
-Originele complete doos,
-verpakt in antistatisch hoesje,
-originele software en drivers cd,
-originele production tools bundel cd, met daarin: Cakewalk Sonar LE, Steinberg Cubase LE, Ableton Live Lite 4 for E-MU, Steinberg Wavelab Lite, IK Multimedia Amplitube LE, Minnetonka diskwelder BRONZE trial, SFX Machine LT en E-MU Proteus X LE. Uiteraard met officiële serial codes
-0404 quick start guide.

--> PRIJS: €55,- (eventuele verzendkosten zijn voor koper!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back